سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به نظر من کادر فنی استقلال آنالیز خوبی از تیم حریف نداشتند و اکثر زمان بازی تحت فشار تیم حریف قرار داشتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شکست دو بر یک استقلال مقابل الاهلی امارات در نخستین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در نیمه نخست، در زمین خودش به خوبی خوب حفظ توپ می‌کرد، اما در فاز حمله سریع نبود. اگر این تیم در زمین خودش جمع بازی می‌کرد و ضد حمله را در دستور کار قرار می‌داد، موفق می‌شد. نماینده کشورمان در زمین حریف هم دست به حفظ توپ زد، اما با از دست دادن توپ، به حریف اجازه ضد حمله می‌داد.

وی افزود: الاهلی روی ضربات ایستگاهی دو گل به ثمر رساند و معلوم بود که روی ضربات کرنر و ایستگاهی برنامه داشت. اگر استقلال به خوبی حریف را آنالیز کرده بود، گل نمی‌خورد. استقلال باید در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت بازی کند و همه حریفان آسیایی‌اش را به خوبی آنالیز کرده و با آمادگی کامل گام به میدان مسابقه بگذارد.

مربی پیشین استقلال در مورد اینکه آیا عدم تجربه آسیایی بازیکنان جوان استقلال باعث نمایش نه چندان خوب آنها مقابل الاهلی شده بود، گفت: کم‌تجربگی می‌تواند یکی از این دلایل باشد، اما در مجموع بازیکنی چون امید نورافکن در میانه میدان بد نبود. روی گل اول الاهلی، مشخص نشد که میلاد زکی‌پور یار مستقیم خود را گرفته بود یا نه، اما اگر توپ را به خوبی دفع می‌کرد، حریف به گل نمی‌رسید.

دین‌محمدی در خصوص شانس صعود استقلال از گروه خود عنوان کرد: شک نکنید که استقلال از گروه خودش صعود خواهد کرد. درست است که بازی اول از اهمیت زیادی برخوردار است، اما امیدوارم در بازی بعدی، استقلال برگردد و از پتانسیلش استفاده کند. تصور کنید بازیکنانی چون هرایر مگویان، جابر انصاری و محسن کریمی بیرون مانده‌اند. وقتی تیمی پتانسیل ذخیره‌اش حتی از تیم اصلی بیشتر باشد، می‌تواند در دیدارهای بعدی این شکست را جبران کند.

دیدگاه‌ها  
AZADEH
0 #1 AZADEH 1395-12-03 11:27
انتقاد کردن همیشه راحته کاش موقع برد هم همینقدر رک باشی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار