سید رضاافتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جذب پدیده جوان لیگ دسته اول گفت: با توجه به درخششی که قائدی در لیگ یک داشت باشگاههای زیادی به دنبال جذبش بودند اما او با علاقه قلبی استقلال را انتخاب کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری در مورد پیوستن مهدی قائدی به این تیم گفت: حضور قائدی در استقلال را خوش آمد می گویم. ایشان از بازیکنان خوب و پدیده لیگ یک بود که از مدتها قبل مذاکراتمان را برای جذب این بازیکن آغاز کرده بودیم و امروز این مذاکرات نهایی شد و با قایدی قرارداد 3 ساله امضا کردیم.

او افزود: این بازیکن در لیگ یک عملکرد خوب و مطلوبی داشت و باشگاههای زیادی به دنبال جذب او بودند اما با توجه به علاقه قلبی به استقلال، حضور در این باشگاه را انتخاب کرد و اطمینان دارم عملکرد مطلوبی خواهد داشت.

افتخاری اظهار داشت: هواداران استقلال اطمینان داشته باشند طی روزهای آینده اخبار خوشی خواهند شنید. ما با بازیکنان خوبی در حال مذاکره برای امضای قرارداد هستیم اما تا زمانی که قطعی نشود، اعلام نمی کنیم. در خصوص قایدی هم همین اتفاق افتاد، ما از مدتها قبل با این بازیکن و باشگاه ایران جوان در حال مذاکره بودیم که پس از توافق نهایی و امضای قرارداد، آن را اعلام کردیم. ضمن این که باشگاه استقلال با باشگاه سازنده ایران جوان هم توافق نامه خواهر خواندگی امضا کرد تا هر دو باشگاه ارتباط بیشتری در زمینه هایی مثل نقل و انتقالات، اردوهای داخلی و خارجی و ... با هم داشته باشند.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
هوادار استقلال
+1 #1 هوادار استقلال 1396-03-19 00:55
آقای افتخاری خدا کنه دیگه فهمیده باشی باشگاه استقلال چه مشکلات و مصایبی داره و اگر موندگار شدی (که بعیده هوادارا بذارن ) از همین الان بفکر تامین منابع بودجه هزینه های فصل جاری استقلال و بدهی های گذشته بازیکنان باشید..دیگه بسته شدن پنجره و من نبودم دستم بود و اسپانسرهای قلابی و زیر و رو کشیدن تو کت هیچ هواداری نمیره و در شان استقلال بزرگ نیست پس حواستو جمع کن..
نقل قول کردن
محمد
+9 #2 محمد 1396-03-19 01:00
دوستان من میگم منصوریان مربی نیس هی منفی بدید،پرسپولیس این همه مهاجم داره وتازه منشاروهم گرفته اونوقت به فکرقاعدی بودن واسه چندساله دیگه که شایدبازیکن درجه یکی بشه اونوقت مربی مابجااینکه نقاط ضعف تیموپوشش بده صبرمیکنه ببینه برانکوکیامیخوادمیره دنبالش،مثل شایان مصلح،والاتفکرهم خوب چیزیه آدم داشته باشه
نقل قول کردن
مرتضی
+2 #3 مرتضی 1396-03-19 10:18
الان افتخاری فک میکنه مسی خریده ما نباید اعتراض کنیم هم منصوریان و هم افتخاری باید اخراج بشن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار