13920522082912998978144

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال شرایط حساسی دارد و من از حسن‌زاده می‌خواهم نگاهش نسبت به حکم محرومیت من پدرانه باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حنیف عمران‌زاده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و آماده مسابقه با ذوب آهن هستیم. البته کادر فنی یک بازی دوستانه هم برای روز سه‌شنبه در نظر گرفته که امیدوارم تیم در آن مسابقه به شرایط ایده‌آل بدنی برسد.

مدافع تیم استقلال با اشاره به غیبت خود در بازی با ذوب آهن به دلیل محرومیت گفت: متأسفانه بعد از بازی با ملوان اظهارنظر تندی علیه مسئولان کمیته انضباطی داشتم که همان موقع از آقای حسن‌زاده و اعضای کمیته انضباطی عذرخواهی کردم.

وی تأکید کرد: بارها اعلام کردم که به خاطر فحاشی صورت گرفته علیه من در بازی با ملوان از لحاظ روحی شرایط مساعدی نداشتم و به همین علت وقتی خبرنگاران از من سوال پرسیدند با ناراحتی در خصوص کمیته انضباطی حرف زدم اما از آقای حسن‌زاده و اعضای محترم کمیته انضباطی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم آنها نگاه پدرانه‌ای نسبت به من داشته باشند. استقلال شرایط حساسی دارد و بازی ما با ذوب آهن بسیار مهم است. به همین دلیل است که دوست دارم در این مسابقه به تیمم کمک کنم.

عمران‌زاده در ادامه گفت‌وگو تأکید کرد: من نمی‌خواهم کمیته انضباطی خدای ناکرده حق را زیر سوال ببرد اما از مسئولان این کمیته می‌خواهم حکم محرومیت من را تعلیق کنند و اگر دوباره تخلف انجام دادم هر جریمه‌ای که انجام بدهند می‌پذیرم. حتی از مسئولان این کمیته می‌خواهم که تیم ملوان را هم ببخشند چون مردم انزلی هم حامی تیم‌شان هستند و در صورتی که آنها هم تخلف دوباره کردند جریمه شوند. این خواسته من از کمیته انضباطی است و باز هم تأکید می‌کنم که امیدوارم مسئولان کمیته انضباطی نگاه‌شان به جوانان و کسانی که اشتباهشان را می‌پذیرند نگاهی پدرانه باشد.

مدافع استقلال ضمن تسلیت به خانواده رضا احدی و همچنین همایون بهزادی گفت:‌شاید برای تان جالب باشد که من برای اولین بار شاگرد آقای بهزادی بودم. همایون خان استاد من بود و در تیم شاهین تهران برای اولین بار در دیداری دوستانه و زمانی که در تیم جوانان حضور داشتم از من سوال کرد که متولد چه سالی هستم و مرتب در طول بازی از من می‌پرسید شناسنامه‌ات را تغییر دادی؟

وی در پایان تأکید کرد: بعد از اینکه به عضویت بزرگسالان شاهین درآمدم یک روز مدافعین تیم را جمع کرد و با من به صورت خصوصی صحبت کرد و گفت وقتی به هوا می‌پری چشم‌هایت را باز کن چون در کار تو تأثیر دارد. این حرف آن مرحوم همیشه در گوش من است و وقتی به هوا بلند می‌شوم چشم‌هایم را باز می‌کنم. امیدوارم روح مرحوم همایون بهزادی، رضا احدی، غلامحسین مظلومی و حجازی‌ها شاد باشد و ما بازیکنان هم روزی بتوانیم این نفرات را الگوی خودمان قرار بدهیم. هر چند که این موضوع کار بسیار سختی است.

 

فارس

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار