1965166

سرمربی تیم فوتبال استقلال که تیمش را هفته‌ها در لیگ برتر صدرنشین نگه داشت و این تیم را به فینال جام حذفی هم برد، هر روز در این تیم تنهاتر از قبل می‌شود و بازیکنان مد نظرش را هم نگرفتند!

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی هر روز دلخورتر از روز قبل در تمرینات استقلال حاضر می‌شود، نزدیکان او و مربیان دیگر هم کم کم کاسه صبرشان لبریز شده و در حال غرولند کردن هستند چرا که به نظر می رسد حمایت کافی از مظلومی در استقلال صورت نمی‌گیرد و حامیان پرویز هر روز در باشگاه استقلال کمتر و کمتر می‌شوند.

به اتفاقات از ابتدای فصل تاکنون دقت کنید: پرویز مظلومی علی نظری و بهرام امیری را در نقل و انتقالات کنار خود می‌دید، آنها تیم خوبی برای استقلال و مظلومی بستند و حتی بهترین آمار را در برنامه نود به دست آوردند اما بهرام امیری دو ماه بعد از استقلال رفت.

جدایی بهرام امیری البته بعد از جدایی ریوالدو از استقلال بود. پس از ریوالدو و امیری کرار هم از استقلال رفت. این اما پایان ماجرا نبود. منصور پورحیدری یار غار مظلومی و کسی که بزرگترین حامی وی در باشگاه بود هم به دلیل بیماری کنار رفت و باشگاه فرزاد مجیدی را برای سرپرستی انتخاب کرد کسی که تا قبل از این هرگز با مظلومی کار نکرده بود.

انتقادها از سوی هیات مدیره موجب شد علی نظری جویباری هم کنار بکشد و به این ترتیب باز هم مظلومی با دهانی نیمه باز دنبال متحدان خودش گشت. مظلومی که قصد تغییر این شرایط را داشت سراغ افشارزاده را گرفت تا طی جلسه‌ای با او شرایط سرپرستی و نقل و انتقالات را عوض کند و البته متوجه شد که سرپرست باشگاه هم از آغاز نقل و انتقالات در ایران نبود!

در واقع باید گفت مظلومی هر روز در استقلال تنها‌تر از گذشته می‌شود و با این شرایط روزهای خوبی را نمی‌توان برای وی پیش‌بینی کرد. به هر حال در باشگاه های استقلال و پرسپولیس داشتن دوست و متحد و کسی که برای سرمربی به اصطلاح  سرش را جلوی توپ بگذارد بسیار مهم است کما اینکه دیدیم در نقل و انتقالات هیچکس برای مظلومی سر جلوی توپ نگذاشت و تیم نه بازیساز دارد و نه مدافع مد‌نظر سرمربی را.

 

مهر

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار