Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/esteghlal/Mansour_Pour_Heydari/e751957.jpg'

e751957

پیشکسوت استقلال گفت:به عنوان یک پیشکسوت استقلالی از هواداران عزیز تیم مان خواهش می کنم حضور پررنگی در مراسم تشییع پیکر همایون بهزادی داشته باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، منصور پورحیدری درباره درگذشت همایون بهزادی اظهار داشت: درگذشت همایون بهزادی همچون رضا احدی برایم رنج آور بود و سخت است درباره کوچ آنها از این دنیا حرف بزنم.درباره احدی قبلا مفصل صحبت کردم اما درباره همایون بهزادی جا دارد چند کلمه ای حرف بزنم.

وی ادامه داد:همایون از ابتدای جوانی شخصیتی مثال زدنی داشت.او انسان باسواد و اهل مطالعه ای بود. کلام گرمی داشت و در هر محفلی که دور هم جمع می شدیم با بیان گرمش به آن محفل انرژی مثبت می بخشید. حق او در فوتبال خیلی بیشتر از آنچه بود که به آن دست یافت.

پورحیدری افزود: به عنوان یک پیشکسوت استقلالی از هواداران عزیز تیم مان خواهش می کنم حضور پررنگی در مراسم تشییع پیکر همایون بهزادی داشته باشند. در چنین مصیبت هایی رنگ ها از فوتبال جدا می شوند و همه وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی زیر پرچم ایران برای بزرگان ورزش مان یکدل و متحد باشیم و یادشان را گرامی بداریم. خود من به دلیل شرایط ناخوشایند جسمی ام قادر نیستم در مراسم شرکت کنم و از هواداران عزیز استقلال خواهش می کنم جای خالی من و آنهایی که مثل من قادر به شرکت در این مراسم نیستند را پر کنند. اطمینان داشته باشید بهزادی و بهزادی ها تا تاریخ هست زنده هستند و یادشان از خاطرات نمی رود.

 

کاپ

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار