e076d01d a074 41a1 980f 9ad93c8b66e2

رئیس کمیته انضباطی گفت:عمران زاده عذرخواهی کرده و مشخص است که از صحبتهای خود پشیمان شده است.

به گزارش استقلال نیوز اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با درخواست حنیف عمران زاده مبنی بر اینکه حسن زاده نگاه پدرانه به محرومیت من داشته باشد، اظهار داشت: باشگاه استقلال رسما درخواست خود را برای بخشش محرومیت یک جلسه ای عمران زاده ارائه داده است. ما وقتی رای را صادر می کنیم،‌ بر اساس شواهد و گزارشاتی است که به دستمان می رسد، با این حال بازهم درخواست آنها را بررسی می کنیم.

وی درباره اینکه اعتراض به رای صادره مگر نباید در کمیته استیناف بررسی شود، عنوان کرد: این رای قطعی صادر شده و امکانش نیست که به کمیته استیناف ارجاع داده شود. با این حال کمیته انضباطی می تواند دوباره آن را بررسی کند و در رای خود تجدیدنظر کند.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که احتمال بخشش عمران زاده وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: بله، این امکان وجود دارد. با این حال در روزهای آینده نتیجه قطعی را اعلام می کنیم. به هر حال این بازیکن عذرخواهی کرده و مشخص است که از صحبتهای خود پشیمان شده است. ما سعی می کنیم بهترین تصمیم را در این باره بگیریم.

حسن زاده در خصوص گزارش پرونده فساد در فوتبال از سوی کمیسیون اصل 90 گفت: من هنوز فرصت نکردم به صورت کامل این گزارش را بخوانم. با این حال فعلا قصد ندارم در این رابطه صحبتی انجام دهم.

وی در پایان در واکنش به اینکه در این گزارش عنوان شده قضات نباید در نهاد دیگری فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: آنها نظرشان را گفتند و من هم در این باره نظری ندارم. اگر قرار باشد در این خصوص حرف بزنم، باید با هماهنگی روابط عمومی فدراسیون باشد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار