3e4b97e6 9603 466f 9b20 68666743c99a

دبیر کمیته انضباطی گفت: باشگاه استقلال درخواست تجدید نظرخواهی ویژه ای بابت رسیدگی مجدد به پرونده مدافع محرومش به فدراسیون ارائه نکرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین عبدالهی در ارتباط با پرونده محرومیت یک جلسه ای حنیف عمران زاده اظهار داشت: رای صادره قطعی است و فقط در صورتی قابل بررسی مجدد است که درخواست تجدید نظر ویژه ای شده باشد که تا این لحظه غیر از نامه حنیف عمران زاده که در آن نسبت به اتفاقات انجام شده توضیحاتی ارائه شده و نامه باشگاه استقلال همراه با یک سی دی از اتفاقات ورزشگاه انزلی چیز دیگری به کمیته انضباطی ارائه نشده است.

وی افزود: ضمن اینکه این محرومیت یک جلسه ای است و غیر قابل کاهش. چون امکان نصف شدن یا کم کردن بخشی از آن وجود ندارد و نمی توان یک جلسه محرومیت را نصف کرد. نبابراین حکم صادر شده کماکان به قوت خود باقی و لازم الاجرا است.

عبداللهی اضافه کرد: علاوه بر این ما در این پرونده باشگاه ملوان را هم به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محروم کرده ایم و فیلمی که استقلال برای ما ارسال کرده را خودمان دیده بودیم. اگر استقلال اعتراض دارد باید مدارک جدیدی هم با اعتراضش ارائه کند.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون در این باره که آیا هنوز استقلالی ها فرصت دارند تا به این رای اعتراض ویژه کنند یا نه گفت: تا بیست روز پس از صدور حکم این امکان وجود دارد و پس از آن دیگر به هیچ وجه نمی توان نسبت به ان تغییر ی ایجاد کرد.

رای کمیته انضباطی درباره این پرونده 16 دیماه سال جاری صادر شده و فردا آخرین روزی است که باشگاه استقلال برای رسیدگی به آن فرصت دارد تا به آن اعتراض کند.

بر اساس این حکم عمران زاده در بازی استقلال برابر ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر از همراهی تیمش محروم خواهد بود.


کاپ

 

دیدگاه‌ها  
Mohammad.sadegh
+1 #1 Mohammad.sadegh 1394-11-05 11:03
فدراسیون ناحرد.. چند بار برانکو و بنگر علیه داورا صریح و واضح حرف زدن اما اتفاقی نیفتاد؟؟ خیلی نامردین
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار