sabok dast

عضو کمیته اقتصادی باشگاه استقلال گفت: تخفیفی که سازمان لیگ به اسپانسر لیگ داده است تمام برنامه‌های استقلال و سایر باشگاه‌ها را بهم ریخت.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ سبک دست که اسپانسر اصلی استقلال به شمار می رود در مورد تخفیف ۴۰ میلیارد تومانی سازمان لیگ به کانون ایران نوین اظهار داشت: با این تصمیمی که سازمان لیگ گرفته ضرر زیادی به باشگاه ها به خصوص باشگاهی مثل استقلال وارد کرد. عددی که ما برای تامین هزینه های خود پیش بینی کرده بودیم با این تخفیف و ندادن پول از سوی سازمان لیگ به باشگاه دیگر در دستمان نیست. قرار بوده که کانون ایران نوین مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کند و اکنون این درآمد به ۶۰ میلیارد تومان رسیده و این همان عددی است که سال گذشته قرارداد بسته بودند.

وی افزود: بخش مهمی از مشکلات مالی باشگاه ناشی از همین تصمیم سازمان لیگ است. ما اکنون باید با این تخفیفی که داده شده با مشکلات آتی خود دست و پنجه نرم کنیم. اکنون چطور باید پول قرارداد بازیکنان خود را تامین کنیم؟

سبک دست ادامه داد: سال گذشته از کل درآمدزایی استقلال ۳ میلیارد تومان به باشگاه رسید که آن هم به ما ندادند و خرج هزینه های دیگری شد از جمله بدهی به بازیکنان گذشته استقلال. عملا با این تصمیم ۴۰درصد درآمدزایی با پریده است. حالا با این حساب یک باشگاه چطور می تواند روی این منبع درآمدی خود برنامه ریزی کند. این مشکلات را چه کسی حل می کند؟

 

فارس

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار