ایران 3-0 سوریه

 تیم ملی ایران که برای آماده سازی پیش از حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی در یک دیدار دوستانه تیم ملی سوریه را شکست داد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه‌اش در سال 1400 از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سوریه رفت که بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید. تیم ملی ایران با سرمربیگری اسکوچیچ  به سومین برد متوالی در دیدارهای دوستانه رسید. پیش از این تیم ملی در سال گذشته بوسنی و ازبکستان را شکست داده بود و سال 1400 را هم تیم ملی با برد آغاز کرد تا برای بازی‌های سخت خود را آماده تر از همیشه نشان بدهد.

استقلالی های تیم ملی به دلیل ابتلا به کرونا از لیست تیم ملی خط خورده بودند و در قرنطینه به سر می بردند به همین دلیل در این دیدار نتوانستند هم بازی های خود را همراهی کنند.

تیم ملی سوریه در این دیدار از ترکیبی از بازیکنان اصلی و تیم امید خود استفاده کرد. تیم ملی ایران در خرداد ماه باید چهار مسابقه حساس در مرحله مقدماتی جام جهانی را در بحرین برگزار کند.

ایران 3-0 سوریه

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، علی قلی زاده(اللهیار صیادمنش 86)، احمد نوراللهی، جعفر سلمانی(سیامک نعمتی 73)، احسان حاج صفی(امید ابراهیمی 63)، وحید امیری(امید نورافکن 85)، سردار آزمون(کریم انصاری فرد 73)، مهدی طارمی، میلاد محمدی(سید ابوالفضل جلالی 64)

ترکیب تیم ملی سوریه: ابراهیم عالمه، عمر میدانی(عمرو جینات 68)، فراس ارناووط، یوسف الحموی، موید عجنان، طاهر کروما، کامل همیشه، محمد عنز، محمد عثمان، محمود المواس، عبدالرحمن برکت

 

نیمه اول

ایران 3-0 سوریه

دقیقه 2: کرنر ارسالی از سوی علی قلی‌زاده با ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان وارد دروازه سوریه شد.

دقیقه 5: ارسال توپ به محوطه جریمه سوریه با کنترل توپ از سوی طارمی همراه شد که سردار آزمون را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما او نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و در ادامه مدافعان سرخپوش سوری تن به کرنر دادند.

دقیقه 17: سردار آزمون در محوطه جریمه سوریه در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان این تیم قرار گرفت، اما نتوانست بهره‌ای از این موقعیت ببرد.

دقیقه 24: مواس محمود از تیم سوریه با کارت زرد داور جریمه شد.
دقیقه 27: سوریه حمله‌ای سریع را روی دروازه ایران طراحی کرد و تا آستانه باز کردن دروازه تیم ملی هم پیش رفت، اما علیرضا بیرانوند از روی خط دروازه توپ را مهار کرد.

ایران 3-0 سوریه

دقیقه 38: شروع مجدد علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد که ابراهیم عالمه دروازه‌بان سوریه مقابل ضربه او واکنش نشان داد، اما در برگشت سردار آزمون موفق به باز کردن دروازه این تیم شد.

دقیقه 45: پرس قوی ملی‌پوشان ایران در میانه میدان، خطری دیگر را روی دروازه سوریه ایجاد کرد. توپی که با چهار مهاجم ایران مقابل دو مدافع سوریه به مهدی طارمی رسیده بود، در نهایت با ضربه این بازیکن و تأثیرگذاری مدافعان میهمان راهی کرنر شد.

نیمه دوم

دقیقه 49: مهدی طارمی با دروازه‌بان سوریه تک به تک شد که این فرصت را از دست داد.

دقیقه 59: مواس محمود در محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد که البته ضربه محکم او به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 68: ابوالفضل جلالی که در سمت چپ اولین توپ خود را دریافت کرده بود، ارسالی زمینی روی دروازه سوریه داشت که با اشتباه دروازه‌بان این تیم مواجه شد. در ادامه بازیکنان ایران می‌توانستند برای بار سوم دروازه ابراهیم عالمه را باز کنند که سوری‌ها تن به کرنر دادند.

ایران 3-0 سوریه

دقیقه 81: کریم انصاریفرد پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از زدن سر توپ و عبور از دو مدافع سوری با یک شوت دروازه این تیم را باز کرد.

ایران 3-0 سوریه

ایران 3-0 سوریه

ایران 3-0 سوریه

ایران 3-0 سوریه

ایران 3-0 سوریه

● ایران 3-0 سوریه

□ محمدحسین کنعانی زادگان 2, سردار آزمون 38, کریم انصاریفرد 81

* ورزشگاه: Estadio Benito Villamarín, Sevilla

* ویدئو بازی: کلیک کنید

استقلال مدیا

عکس ها از امیررضا استواری(فارس)

اخبار تیم ملی ایران

 

 


مطالب مرتبط:

اعلام لیست دعوت شدگان به تیم ملی برای اردوی فروردین ماه/ بازهم دلالی و بازهم بازیکنان بُنجل...

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار