دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مورد اهمیت بازی مقابل بحرین جای صحبت بیشتری نیست و همه می‌دانیم اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد.

   

 به گزارش استقلال نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی مقابل بحرین که فردا در ورزشگاه ملی منامه برگزار می‌شود، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

        

* دیدار ایران و بحرین؟

در مورد اهمیت این بازی جای صحبت بیشتری نیست و همه می‌دانیم اهمیت بسیار زیادی برای تیم ما دارد. بحرین تیم بسیار خوبی است. ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

* شرایط تیم ملی بعد از دیدار با هنگ‌کنگ؟

بازسازی، ریکاوری و تمرینات تاکتیکی را  انجام دادیم. ما همه چیز را در مورد بازی با هنگ‌کنگ کنار گذاشتیم و دیگر به آن مسابقه فکر نمی‌کنیم.

پرونده بازی با هنگ کنگ بسته شده و کارهای ما در آن مسابقه ارتباطی با دیدار با بحرین ندارد. تمام برنامه‌های آماده سازی را انجام دادیم و تیم از نظر جسمانی در شرایط خوبی است.

* دیدار گذشته بحرین را تماشا کرده اید و آیا مسابقه فردا متفاوت خواهد بود یا خیر؟

فرقی نمی‌کند بازی کجا برگزار شود؛ چه در تهران و چه در بحرین. ما برای برد وارد زمین می‌شویم. شرایط عالی می‌شد اگر میزبانی در ایران انجام می‌شد ولی بر خلاف تمام اتفاقات رخ داده، تیم ما اعتماد به نفس خوبی دارد و به تیم ایمان دارم. مطمئن هستم فردا می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

اگر منظور شما از تفاوت، گرفتن میزبانی ما از 3 بازی است و اینکه ما باید در اینجا 4 بازی انجام بدهیم، قطعا شرایط متفاوت تر از گذشته است. تاکید می‌کنم ما برای بحرین احترام قائل هستیم ولی در عین حال تیم ما آماده دیدار فرداست.

* آیا از بحرین اطلاعات کافی دارید؟

بحرین را مثل تیم خودم و مثل کف دستم می‌شناسم.

* با توجه به اینکه عراق در صدر جدول گروه C قرار دارد، آیا رقیب مستقیم ایران را عراق می‌داند یا بحرین؟

ما تمام تمرکزمان روی دیدار بعدی است. کاری نداریم چه تیمی صدرنشین است. تمرکز ما روی بازی دوم با بحرین است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

* آیا تیم ملی ایران ممکن است اشتباهات بازی رفت مقابل بحرین را تکرار کند؟

شرایط تیم ما تغییر کرده است. مربی و بازیکنان جدیدی در تیم حضور دارند و سبک بازی ما عوض شده است. هیچ ارتباطی بین بازی فردا و دیداری که قبلا برگزار شده، وجود ندارد.

به گزارش استقلال نیوز، وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار ایران و بحرین که فردا در ورزشگاه ملی منامه برگزار می‌شود، اظهار داشت:

می‌دانیم فردا بازی بسیار حساس و سختی را در پیش داریم. البته انگیزه بسیار زیادی برای این دیدار داریم و خودمان را برای این مسابقه ریکاوری کردیم.

تمام برنامه‌های تاکتیکی را انجام دادیم و امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و نتیجه مورد نظر و دلخواهمان را کسب کنیم.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ تیم ملی با برد آغاز کرد؛ مقابل هنگ کنگ ناهماهنگ بودیم و خوش‌شانس!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار