هواداران پرسپولیس علیه تیم ملی

متاسفانه تیم ملی ایران این روزها در سیطره مافیای سرخ قرار گرفته و بیم این می‌رود نفرت آحاد مردم از تیم باشگاهی خاص به تیم ملی هم سرایت کند.

                                                                       

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران که چه بگوییم؛ تیم ملی عزیزی خادم و شُرکا یک، سوریه صفر!نه نه! اشتباه نکنید ما وطن فروش نیستیم! از برد تیم ملی هم بسیار خوشحالیم.ما مانند بعضی‌ها وقتی که از گروه مرگ جام جهانی با حضور اسپانیا، پرتغال و مراکش فقط با یک بغل پا ساده از صعود باز ماندیم، برای سرمربی و تیم ملی کشورمان آرزوی باخت نکرده بودیم! ما وطن‌فروش نیستیم که هشتگ #تیم_ملی_من_پرسپولیسه راه بیاندازیم و بعد از باخت مقابل ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، یک جایمان عروسی باشد!

برای ما وطن یعنی ایرانی که استقلال، پرسپولیس و تمام تیم‌های لیگ که زیر پرچم مقدس و خوشرنگ آن قرار دارند. که اگر ایران نبود هیچ کدام از این تیم‌ها وجود خارجی نداشتند..

فقط بحث و سوال ما این است:در این فوتبال مافیایی تمامی ارکان فدراسیون و تیم‌ ملی رنگ قرمز به خود گرفته است.چطور عزیزی خادم که مدعی بی طرفی‌ست به خود اجازه می دهد تمام ارکان تیم ملی در اختیار پرسپولیسی‌ها بگذارد؟وقتی تمام فدراسیون و حتی تیم ملی در سیطره قرمزهاست، چطور باور داشته باشیم شما خواهان اجرای عدالت و رفع تبعیض‌های سال‌های گذشته خواهید بود؟

از وحید هاشمیان و کریم باقری(دو شغله) گرفته تا آنالیزور(خانبان) تیم ملی و مشاورین، مسئولان امور بین‌الملل و رسانه‌ای فدراسیون که حتی فرق پیج اصلی باشگاه فاینورد را با پیج هواداری آن نمی‌توانند تشخیص بدهند!همان‌هایی که روزگاری خائنین به ایران و تیم ملی بودند امروز در راس کارند و دم از غیرت ملی می‌زنند!ننگ بر شما..

آقای عزیزی خادم.. تیم ملی امید را هم که با ماستمالی تخلف صغرسنی آکادمی‌کیا به مهدی‌مهدوی‌کیا دادید و تیم ملی نوجوانان هم در اختیار مهدی عبدی ا‌ست!یعنی در این فوتبال پر از آدم‌های بزرگ و باتجربه و بادانش، فقط منتسبین به تیم سوگولی‌ شما استعداد دارند و به درد کار کردن می‌خورند!؟ 

بگذارید از فوتبال کشورمان لذت ببریم. تخم نفاق و نفرت نکارید! این تیم ملی متعلق به همه مردم است.نگذارید نفرتی که از یک تیم خاص در دوران سلطانی‌فر بین تمامی باشگاه‌ها و جمع زیادی از مردم ایران شکل گرفت، به تیم ملی ایران هم سرایت کند.

✍️هوادار استقلال

 

اخبار تیم ملی ایران

 

 


 مطالب مرتبط:

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ برد سخت مقابل سوری‌ها؛ گل جهانبخش و صدرنشینی ایران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار