5c9d0e15 bfc6 40d4 afbf 202874a0876a

مدیرفنی تیم فوتبال امید گفت: همانطور که همه دیدند، ما در 90 دقیقه حاکم بر بازی بودیم و شانس های متعددی داشتیم که گل نشد.

به گزارش استقلال نیوز، محمد مایلی کهن در گفت و گو با بخش خبری 13:15 اظهار داشت: زمانی که ما ایران نبودیم، 2 اتفاق خیلی تلخ رخ داد. در ابتدا به مناسبت درگذشت احدی و همایون بهزادی تسلیت می گویم. ما سر طلایی فوتبالمان را از دست دادیم.

وی افزود: در کل به نظر من بازیکنان خوب کار کردند و همانطور که همه دیدند، ما در 90 دقیقه حاکم بر بازی بودیم و شانس های متعددی داشتیم که گل نشد. احساس ما این است که بازیکنان در وقت های اضافه تحلیل رفتند.

مدیرفنی تیم فوتبال امید تصریح کرد: یکسری جوانان شایسته به فوتبال کشور اضافه شدند. یادمان نرود که این بازیکنان قبل از اینکه در تیم امید بازی کنند، در باشگاهشان بازی نمی کردند و کسی آنها را نمی شناخت.

وی درباره دلایل ناکامی این تیم افزود: ما چرا در جام ملتها به ویژه در سنین بزرگسالان نتیجه نگرفتیم؟ چرا حذف تیم فوتبال امید پررنگ می شود؟

مایلی کهن در پایان گفت: دلیل ناکامی استرالیا چه بود که اصلا به مرحله حذفی نرسیدند؟ آنها چطور هزینه کردند و ما چطور هزینه کردیم؟ ما در خیلی از زمینه ها مشکل داریم که الان نمی توان گفت.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار