امید ابراهیمی

هافبک ملی پوش تیم استقلال گفت: بزرگترین حسن تمرینات یک تا یک و نیم‌روزه تیم ملی این است که بین بازیکنان ملی‌پوش اتحاد بیشتری ایجاد می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید ابراهیمی هافبک ملی پوش استقلال در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره تمرینات یک تا یک و نیم روزه در تیم ملی پس از پایان هر بازی‌ لیگ، نحوه آماده سازی تیم ملی تا جام جهانی و لزوم حمایت از تیم ملی برای تحقق رویای صعود از مرحله گروهی در این رقابت ها صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تمرینات یک تا یک و نیم روزه در تیم ملی!

فکر می‌کنم تمرینات یک تا یک و نیم روزه در تیم ملی پس از پایان هر بازی‌ لیگ ایده بسیار خوبی است که اجرایی شد. ما چند ماه بسیار سخت تا جام جهانی داریم و باید از لحظه لحظه آن استفاده کنیم.

* انتظار صعود به دور دوم جام جهانی!

انتظاراتی که از تیم ملی وجود دارد و در عین حال که سخت است اما برای مجموعه تیم ملی شیرینی به همراه دارد. شیرین از این جهت که تیم ملی با هدایت کارلوس کی‌روش و با این بازیکنان چنان خوب نتیجه گرفته که انتظارها این چنین بالا رفته است و همه انتظار دارند تیم ملی به دور دوم صعود کند یا نتایج موفقیت‌آمیزی کسب کند بنابراین برای بالا رفتن شانس‌ تحقق رویای هواداران باید همه در کنار هم باشیم و با یک حمایت کامل تیم ملی را به جام جهانی بفرستیم.

* واقع بینی، تلاش و بازی های دوستانه!

باید واقع‌بین باشیم. کار بسیار سختی در جام جهانی خواهیم داشت. باید خیلی تلاش کنیم و باید امکانات و بازی‌های دوستانه خوبی برایمان فراهم شود تا بتوانیم با حداکثر آمادگی وارد جام جهانی شویم.

* آمادگی ذهنی بازیکنان برای حضور در جام جهانی!

حضور در تمرینات یک تا یک و نیم‌روزه تیم ملی یکی از راهکارهای بسیار خوبی است که به افزایش آمادگی بازیکنان می‌انجامد. اتفاق خیلی خوبی است که کادر فنی ما پنج ماه پیش از آغاز جام جهانی تمام تمرکزش را روی این برنامه گذاشته است؛ برنامه‌ای که همه جزییات بازیکنان را زیر نظر دارد. یکی دیگر از نکات خیلی مهم این برنامه این است که بازیکنان با حضور در مجموعه "پک" خودشان را در جام‌جهانی تصور می‌کنند. اینکه ذهن ما از الان آماده حضور در جام جهانی می‌شود و می‌دانیم که در جام‌جهانی با چه چیزی روبه‌رو می‌شویم یکی از بهترین تمهیداتی است که در نظر گرفته شده است. تفاوت را وقتی متوجه می‌شوید که تصور کنید، قرار بود بدون اجرای این برنامه، یک ماه مانده تا جام جهانی تازه کارمان را برای تصویرسازی از جام جهانی آغاز می‌کردیم. مطمئنا این نوع آماده‌سازی نتیجه‌اش را در جام جهانی نشان می‌دهد.

* اتحاد بیشتر و یکی شدن ذهن و تفکر ملی پوشان تیم های مختلف!

بزرگترین حسن تمرینات یک تا یک و نیم‌روزه تیم ملی این است که بازیکنان ملی‌پوش از تیم‌های مختلف می‌توانند در کنار هم باشند و این به اتحاد بیشتر در تیم کمک می‌کند. در این یک روز ذهن و تفکرمان یکی می‌شود. امیدوارم با تداوم این برنامه و انجام بازی های مناسب بتوانیم شانس این را داشته باشیم تا آنچه مردم می‌خواهند را عملی کنیم.

دیدگاه‌ها  
FARHAD
0 #1 FARHAD 1396-10-20 08:38
امید که خیلی بعیده تو جام جهانی فیکس باشه چون دوردانه کیروش اون کریمی و عزت الهیه هرچقدر هم که بند کفش ابراهیمی نباشن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار