کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر مربی‌ای دوست دارد بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد باید اطمینان حاصل کنیم که همیشه انتخاب‌های منصفانه‌ای را انجام می‌دهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی‌روش 65ساله سرمربی تیم ملی فوتبال که شاگردانش در جام جهانی 2018 روسیه به‌ترتیب با مراکش، اسپانیا و پرتغال بازی خواهند کرد، در گفت و گو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در باره ی شرایط ایران در جام جهانی توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* پایان کار من با فدراسیون ایران بعد از ۷ سال تاثیری به عملکرد تیم در جام جهانی ندارد

این جزئی از کار ماست. جزئی از فوتبال حرفه و جزئی از زندگی است. این تصمیم به انگیزه ما و اراده ما برای صعود از مرحله گروهی تاثیر نخواهد گذاشت.

* رویای صعود به مرحله بعد را داریم

این هم بخشی از فوتبال و بخشی از زندگی ما است. همه می‌دانند که قرار گرفتن در این گروه دشوار روی انگیزه و رؤیاهای ما تأثیر نخواهد گذاشت و ما رؤیای صعود به مرحله حذفی جام را داریم. با تعهد و تمرکز بالا و با تمام جزییاتی که می‌توان در این مدت کوتاه انجام داد، کار می‌کنیم.

* باید هر روز رو به جلو حرکت کنیم

باید سعی کنیم که مطمئن شویم بازیکنان و تیم هر روز بهتر و بهتر شوند تا قادر باشیم با افتخار و وقار به رقابت بپردازیم و لذت و غرور را برای ملت ایران به‌ارمغان بیاوریم. هر اتفاقی هم که بیفتد این مسائل تغییری نخواهد کرد. امیدوارم فرصت بیشتری برای آماده‌سازی بهتر بازیکنان به‌خصوص بازیکنان شاغل در لیگ ایران داشته باشیم. بدون آماده‌سازی بازیکنان مهمی را از دست می‌دهیم. اکنون زمان پذیرش این موضوع است، باید رو به جلو حرکت کنیم و هر روز بهترین عملکرد را از بازیکنان و کادرفنی بگیریم و از کارمان لذت ببریم.

* اگه همین روحیه و انسجام تیمی را حفظ کنیم شرایط خوب خواهد بود

تمامی بازیکنان کاملاً باانگیزه و هیجان‌زده برای بازی کردن هستند و اطمینان دارم اگر نگرشی را که همیشه با روحیه و انسجام تیمی داشته‌ایم حفظ کنیم اوضاع بسیار خوب خواهد بود.

به گزارش استقلال نیوز، کی‌روش با اشاره به قرار ندادن نام‌هایی همچون سیدجلال حسینی و کاوه رضایی در لیست 24نفره مدنظرش برای جام جهانی یادآور شد:

هر مربی‌ای دوست دارد بازیکنان بیشتر و نفراتی را که به صعود تیم به جام جهانی کمک کرده‌اند در اختیار داشته باشد، اما متأسفانه ما تنها می‌توانیم 23 بازیکن در اختیار داشته باشیم و باید اطمینان حاصل کنیم که همیشه انتخاب‌های درست و منصفانه‌ای را انجام می‌دهیم چون گرفتن تصمیمات آسان در زندگی خیلی راحت است. چیزی که از سرمربی انتظار می‌رود این است که تصمیمات درست و منصفانه‌ای بگیرد. باور کنید انتخاب این بازیکنان حاصل ساعت‌ها کار، تحلیل، ارزیابی و مشاهدات بوده است.

اخبار رسمی تیم ملی

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1397-03-07 16:54
حاصل ساعتها کینه توزی و انتقام کشی و دستورات بالاسریها و مافیا بازی و سفارش خانزاده لنگی و......حالا یه سوال مهم از طرف کی روش پرستان: تیم ملی مهم ترست یا سید جلال و وریا غفوری؟؟!! جواب : "هیچکدام.. هواداران فوتبال و مردم ایران از هردوی اینها بالاترند.." فوتبال و ورزش برای چی درست شدن؟؟ برای شادی دل مردم و بروز و ظهور استعداد جوانان و نشاط اجتماعی.. پس هرکسی که به بهانه های واهی و بیخودی به این امور مهم خدشه وارد کند به تیم ملی و پرچم اون کشور توهین کرده و با شعور هواداران بازی کرده است..تیم ملی که مردم را ناراحت کند تیم میلی ست و محلی است برای پارتی بازی و مافیا بازی و خالی کردن عقده ها و کینه ها پس میخوایم 100 سال سیاه موفق و پیروز نباشد..وانگهی مثلا ما مدعی قهرمانی جهانیم که اینطوری سنگ کی لوش خان رو به سینه میزنید؟؟4 5 تا از اسپانیا میخوریم،یه هت تریک هم سلطان cr7 برامون کنار گذاشته،خیلی زور بزنیم با هزار یا حسین و صلوات یه مساوی هم از مراکش بگیریم..مهدی دایومی هم آقای گل جام جهانی خواهد شد..!والسلام...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار