رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برخی از هواداران فوتبال جو گیر هستند و بر هر موجی که ایجاد می شود سوار می شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ایران پس از یک پیروزی برابر مراکش و یک شکست خفیف برابر اسپانیا در سومین بازی از مرحله گروهی جام جهانی به مصاف پرتغال می‌رود. دیداری که خیلی ها آن را بزرگترین بازی تاریخ فوتبال ایران می‌دانند و می‌تواند منجر به صعود تیم ملی ایران به مرحله بعدی جام جهانی شود. 

رضا حسن زاده مدافع پیشین تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تیم ملی و بازی با پرتغال توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* پرتغال از بهترین تیم های جهان است

بی تردید پرتغال که قهرمانی اروپا را یدک می کشد یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر جهان است و حتی برای قهرمانی در جهان بی شانس نیست. این بازی برای پرتغالی‌ها هم حکم مرگ و زندگی دارد و این کار را برای ما سخت می‌کند. 

* پرتغال متکی به رونالدو است

پرتغال تیمی است قائم به فرد. یک تیم است و یک رونالدو و اگر این بازیکن مهار شود کار پرتغال گره می‌خورد. اما مهم همین است که نمی‌توان این بازیکن را مهار کرد. رونالدو در بهترین فرم ممکن قرار دارد و با جرات می گویم هر توفیق احتمالی پرتغال در این تورنمنت تنها به دلیل توانمندی‌های این بازیکن بزرگ خواهد بود.

* پیروزی بر پرتغال محال نیست

به عقیده من نباید در این بازی به دفاع مطلق فکر کرد. البته که تیم ایران نشان داده با ساختار دفاعی خوبش قادر است هر تیم بزرگی را در دنیا زمین گیر کند. اما این بازی آن بازی نیست که مساوی بدون گل در آن به کار ما بیاید. بچه‌های ما در دقایقی مقابل اسپانیا نشان دادند که توانایی فشار وارد کردن به تیم های بزرگی مثل اسپانیا را هم دارند. شاید بد نباشد در این بازی مقابل پرتغال هم نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشند. بهرحال پیروزی برابر پرتغال با همه بزرگی و بزرگانش محال نیست.

* برخی از هواداران فوتبال جو گیر هستند و بر هر موجی سوار می شوند

نمی‌دانم یکسری از هواداران چرا نا آگاهانه و غیر منصفانه قضاوت می‌کنند. متاسفانه قشر عظیمی از فوتبال دوستان ما جوگیر هستند و کافی است یک موج راه بیافتد تا همه سوار آن موج شوند. این عده بدون آن که بدانند شرح وظایف سردار در این مسابقات چیست و این که میزان رضایتمندی کی‌روش از او چه میزان است. این عده نمی‌بینند که سردار یا مهاجمی شبیه سردار چه نقش مهمی در ساختار دفاعی تیم ایران دارد و چه کمکی به دیگران می کند. امیدوارم شاهد این قضاوتهای غیر منصفانه که از سر ناآگاهی است نباشیم.

* می توان تاریخ ساز شد

دوشنبه شب شبی بسیار خاص برای فوتبال ایران است. در این شب فوتبال ایران می تواند تاریخ ساز باشد.

اخبار جام جهانی روسیه

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار