تیم ملی امید بازی های آسیایی

تیم فوتبال امید ایران در دومین بازی خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مقابل کره شمالی به برتری رسید.

 

 به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار مرحله گروهی بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی از ساعت 13:30 امروز (جمعه) به مصاف تیم کره شمالی رفت که در پایان این مسابقات تیم کشورمان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود بگذرد.

ترکیب تیم امید ایران: مهدی امینی، محمد آقاجانپور، محمد مسلم‌پور، علیرضا آرتا، یونس دلفی(62 مهدی قائدی)، محمدمهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی(75 محمد سلطانی‌مهر)، ابوالفضل رزاق‌پور، امیر روستایی، محمد خدابنده‌لو و عارف آقاسی

ترکیب تیم امید کره شمالی: گانگ جو یو، سانگ، سانگ هو، اون چول، کیم کوک بورن، جو کوانگ، کیم یانگ، کان کوک، کیم چول، جان هوک، کیم یو سانگ

سرمربی تیم امید ایران زلاتکو کرانچار و سرمربی تیم امید کره شمالی جوی سویگ می باشند.

بازی امید ایران و کره شمالی

* نیمه اول

دقیقه 18: امیر روستایی بعد از جا گذاشتن یک بازیکن به سمت دروازه کره شمالی شوتزنی کرد که توپ را گلر کره شمالی در اختیار گرفت.

دقیقه 21: روستایی بعد از جا گذاشتن دو بازیکن درون محوطه جریمه سرنگون شد که کادرفنی ایران اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

دقیقه 27: شوت رزاق‌پور بعد از برخورد به آزادی مقابل پای روستایی قرار گرفت تا این بازیکن با یک بغل پا اولین گل بازی را برای ایران به ثمر برساند.

دقیقه 43: ارسال روی ضربه ایستگاهی بعد از برخورد به سر آقاجانپور مقابل مهاجم کره شمالی قرار گرفت که ضربه او بعد از برخورد به مدافعان تیم امید راهی کرنر شد.

دقیقه 44: کرنر ارسالی از جناح چپ با ضربه کیم یانگ همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از کنار تیر دروازه ایران راهی اوت شد.

* نیمه دوم

دقیقه 63: مهدی قائدی بعد از جا گذاشتن یک بازیکن شوتی را روانه دروازه کرد که ضربه او قدرت لازم را نداشت و دروازه‌بان به راحتی توپ را دریافت کرد.

دقیقه 68: پاس بلند پشت مدافعان با خروج اشتباه گلر و ضربه سر دفاع کره شمالی مهدی قائدی را مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن با یک بغل پا گل دوم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه 91: عارف آغاسی از روی نقطه پنالتی گل سوم ایران را به ثمر رساند.

دیدار ایران و کره شمالی بازی های آسیایی

دیدار ایران و کره شمالی بازی های آسیای

دیدار ایران و کره شمالی بازی های آسیای

حواشی بازی:

* مثل بازی با عربستان تعدادی از ایرانی‌ها با پرچم ایران به ورزشگاه آمده و تیم ملی را تشویق می‌کنند. آنها از ابتدای بازی با فریادهای‌شان خواهان گلزنی ملی‌پوشان و ارایه بازی هجومی بودند.

* برخلاف دیدار با عربستان در جایگاه ویژه ورزشگاه خبری از مدیران و مسولان ورزشی کشورمان دیده نمی‌شود و تا دقیقه 10 هیچ مدیری برای تماشای بازی تیم امید به ورزشگاه نیامده است. در جایگاه ویژه فقط نماینده سفارت کره شمالی نشسته است. مدیران ایران امروز به دلیل ازدحام ورود ورزشکاران به جاکارتا در فرودگاه هستند تا استقبال خوبی از ورزشکاران رشته‌های مختلف داشته باشند و به راحتی شرایط اسکان آنها را فراهم کنند.

* همراهان تیم امید که آی‌دی کارت ندارند در طبقه اول ورزشگاه مستقر شده و بازی را تماشا می‌کنند. آنالیزور تیم نیز در طبقه دوم مستقر شده است.

* قبل از شروع مسابقه نیمکت ایران به همراه کرانچار و استیلی همگی به سمت نیمکت کره‌شمالی رفته و با آنها دست دادند.

* مانند دیدار با عربستان بازیکنان تیم ملی برای رویارویی با کره شمالی حلقه اتحاد زده و با شعار "یا علی " و "یا زهرا" بازی رو شروع کردند.

* تیم فوتبال امید ایران در حالی به مصاف کره شمالی رفته است که زلاتکو کرانچار سرمربی ایران کنار خط با صدای بلند تیمش را هدایت می‌کند.

* کرانچار در دقیقه 20 و بعد از رخ دادن صحنه مشکوک پنالتی با صدای بلند به داور اعتراض کرد.

* حمید استیلی مدیر تیم ایران هم معتقد بود این صحنه پنالتی بوده و داور آن را نادیده گرفته است.

* پیش از این هم محمد آقاجانپور مدافع تیم ایران پشت محوطه جریمه کره شمالی صاحب موقعیت خوبی شد که این بازیکن ترجیح داد به جای پاس دادن، شوت بزند. کرانچار به این اقدام اعتراض کرد.

* در نیمه دوم تیم ایران با ارائه یک بازی هجومی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت که بعضا به دلیل تکروی بازیکنان فرصت‌های خوب از دست رفتن. در این لحظات کرانچار به بازیکنانی که پاس نمی‌دادند اعتراض می‌کرد و به شدت نسبت به عملکرد آن‌ها عصبانی بود.

* سهراب بختیاری زاده که به دلیل عدم صدور ‌آی‌دی کارت از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند، مانند دیدار قبلی مقابل عربستان با فریادهایش نکات فنی را به مدافعان گوش‌زد می‌کرد.

* نیمه دوم بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه شد.

مهدی قائدی پس گلزنی به سمت هواداران ایرانی رفت که در هنگام ورودش به زمین به شدت او را مورد تشویق قرار داده بودند.

* با توجه به بازی سوم تیم امید ایران مقابل میانمار، انالیزور تیم میانمار هم در ورزشگاه حضور دارد و از بازی تیم ملی نکته برداری می‌کند

به گزارش استقلال نیوز، ملی‌پوشان کشورمان در گروه F رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی علاوه بر کره‌شمالی با تیم‌های عربستان و میانمار همگروه هستند و در نخستین دیدار خود نیز مقابل عربستان به تساوی بدون گل دست یافتند.

اخبار تیم ملی امید

 


مطالب مرتبط:

فوتبال بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸/ تساوی تیم‌های فوتبال ایران و عربستان!

دیدگاه‌ها  
سجاد
0 #1 سجاد 1397-05-26 21:15
اقا این لنگ مکه محروم نبود یه بازیکن جدید گرفته اتفاقات داره خوب بازی میکنه یک جورایی فرمانده تیم لنگ شده ولی لباسش رنگ دیسکت حیدی اجب بازی برای لنگ میکنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار