13941102123256016949134

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امیدوارم تیم فوتبال امید بتواند در دیدار امروز مقابل ژاپن به پیروزی برسد.

به گزارش استقلال نیوز به نقل از تسنیم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در جام شهدا اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم می‌دانم درگذشت آقایان رضا احدی و همایون بهزادی که جزء بهترین پیشکسوتان ما بودند را به جامعه فوتبال و خانواده‌های آنها تسلیت بگویم و برای تیم امید آرزوی توفیق دارم و امیدوارم که ژاپن را شکست دهند و راهی دور بعد شوند، صعود تیم امید آرزوی همه ما است.

وی افزود: حضور در جام شهدا برای ما بسیار خوشحال‌کننده است، چرا که ما همیشه مدیون جانفشانی شهدا هستیم و این فرصت خوبی است تا به نوعی از این عزیزان قدردانی و یادشان را گرامی زنده نگه داریم. خوشحالم که فرصتی پیدا کرده‌ام تا با تیم صبا در این تورنمنت شرکت کنیم.

سرمربی صبای قم ادامه داد: حضور در جام شهدا در این مقطع از فصل از لحاظ فنی نیز خوب است، از این جهت که می‌توانیم در این بازی از بازیکنانی که در نیم‌فصل گرفتیم، حتما استفاده کنیم و آنها تا حد زیادی با تیم هماهنگ شوند.

دایی در خصوص شرایط تیمش و اینکه چه بازیکنی در نیم‌فصل جذب شده‌اند، گفت: ما در تعطیلات نیم‌فصل اردوی 9 روزه خیلی خوبی را در جزیره کیش برگزار کردیم و ادامه این تمرینات را در تهران پشت سر گذاشتیم. بازی دوستانه نیز در برنامه خود داشتیم و تا حد زیادی به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. در جام شهدا نیز بازی‌های دوستانه سنگینی داریم که می‌تواند به ما کمک کند. متاسفانه جلا‌ل‌الدین محمدی را در اردوی کیش به دلیل مصدومیت برای جام شهدا از دست دادیم و دیروز هم سیدمهدی حسینی مصدوم شد که تلاش می‌کنیم آنها را برای بازی‌های لیگ آماده کنیم.

وی تصریح کرد: ما در تعطیلات برای پوشش نقاط ضعفی که داشتیم 3 بازیکن خوب به خدمت گرفتیم که یکی از آنها زیر 21 سال است و قطعاً آینده خیلی خوبی دارد و باشگاه می‌تواند روی این بازیکن سرمایه‌گذاری کند. دو بازیکن دیگر نیز از بهترین‌های لیگ بودند و در نیم‌فصل دوم خیلی به ما می‌توانند کمک کنند.

سرمربی صبای قم در پاسخ به این سوال که هدف تیمش در نیم فصل دوم چه چیزی خواهد بود؟ عنوان کرد:‌ ما برای کسب سهمیه تلاش خود را انجام خواهیم داد و نیم‌نگاهی نیز به قهرمانی داریم. فاصله ما با صدر جدول آنقدر زیاد نیست که نخواهیم به قهرمانی فکر کنیم، چرا که فکر می‌کنم کسب جام دور از دسترس نیست.

دایی با اشاره به وضعیت پیام صادقیان گفت: پیام از نظر فوتبالی جزو بهترین‌های فوتبال ایران است و خصوصیاتی در بازی او دیده می‌شود که در کمتر بازیکنی وجود دارد. پیام حتی از نظر مرام و معرفت نیز جزو بهترین‌های این فوتبال است و شاید یکسری ایراداتی داشته که قطعاً در نیم فصل دوم در تیم ما نخواهد داشت. او قول داده که بتواند به بهترین شکل به تیم ما کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقاداتی که از تیم امید می‌شود منصفانه است؟ خاطرنشان کرد: ما الان در کوران رقابت‌های انتخابی المپیک به سر می‌بریم و تیم امید قبل از هر چیز نیاز به حمایت دارد. من به عنوان یکی از حامیان تیم امید اعتقاد دارم که در این مقطع نباید از تیم امید انتقاد کرد. باید کمک کنیم تا این تیم سربلند از رقابت‌ها بیرون آمده و بتواند سهمیه المپیک را کسب کند. من در مورد مسائل فنی تیم امید صحبت نمی‌کنم، چرا که اعتقاد دارم فرصت برای صحبت در این باره زیاد است. هم‌اکنون همه باید پشت تیم امید باشیم و از این تیم حمایت کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار