فیلیپ کوتینیو

بارسلونا با خرید فیلیپ کوتینیو در صدر باشگاه هایی که در تاریخ نقل و انتقالات بیشترین ارقام را بابت خرید بازیکن در یک فصل اختصاص داده اند، قرار گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، بارسلونا با خرید فیلیپ کوتینیو هم اکنون به تیمی تبدیل شده که در یک فصل بیشترین رقم را بابت خرید بازیکن در تاریخ نقل و انتقالات پرداخت کرده است. آماری که از ترانسفر تیم‌های اروپایی در سال‌های سپری شده، در دسترس است، این نکته را به اثبات می‌رساند.

در این مجال نگاهی سریع و گذرا به ۱۰ تیمی که در تاریخ نقل و انتقالات اروپا و جهان بیشترین ارقام را بابت خرید بازیکن در یک فصل صرف کرده‌اند،‌ می‌اندازیم:

۱- بارسلونا، ۳۱۲/۵ میلیون یورو

بارسلونا که روزگاری به تولید و پرورش بازیکنانش در لاماسیا می‌نازید، حالا غرق در خریدهای سنگین شده است.

این تیم حتی بالاتر از کهکشانی‌ها از این حیث قرارگرفته است. تیم آبی و اناری در فصل جاری بابت دمبله، کوتینیو، پائولینیو، نلسون سمدو، دلوفو و مارلون بیش از ۳۰۰ میلیون یورو هزینه کرده است.

۲- رئال مادرید، ۲۵۷/۴ میلیون یورو

در دومین رده از نظر صرف هزینه در یک فصل، رئال مادرید قرار می‌گیرد. تیمی که در فصل ۲۰۱۰ -۲۰۰۹ بابت رونالدو، کاکا، ژابی آلونسو، بنزما، آلبیول،‌ نگردو، گرانرو و آربلوآ بیش از ۲۵۰ میلیون یورو هزینه کرد.

۳- منچسترسیتی، ۲۴۹/۳ میلیون یورو

در فصل جاری سیتیزن‌ها بودجه بسیار کلانی را برای خرید بازیکن کنارگذاشتند. تیم تحت امر پپ گواردیولا حدود ۲۵۰ میلیون یورو بابت در اختیارگرفتن والکر، ادرسون، دانیلو، داگلاس لوئیس، لوکا ایلیچ و کایودو هزینه کردند.

۴- پاری‌سن‌ژرمن، ۲۳۸ میلیون یورو

پاریسی‌ها هم امسال بیشترین رقم را بابت خرید بازیکن صرف کردند. فقط برای خرید نیمار از بارسلونا ۲۲۲ میلیون یورو پرداختند. همچنین رقمی رابرای خرید یوری کنارگذاشتند.

۵- چلسی، ۲۱۶/۸ میلیون یورو

آبی‌پوشان قبل از شروع فصل جاری برای آنکه بتوانند به خوبی از مقام قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کنند،‌دست به جیب شدند. آنها بابت مورتا، باکایوکو، درینک‌واتر، رودیگر، زاپاکاستا و بارکلی بیش از ۲۰۰ میلیون پرداختند.

۶- منچسترسیتی، ۲۱۳ میلیون یورو

در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ هم منچسترسیتی سرمایه‌گذاری کلانی برای خرید نیروی انسانی کرد. خرید جان استونز، لروی سانه، گابریل خسوس، ایلکای گوندوغان، براوو، نولیتو، مورنو، رولی، زینچنکو و ماری بیش از ۲۰۰ میلیون یورو برای آبی‌پوشان آن موقع آب خورد.

۷- منچسترسیتی، ۲۱۲/۹ میلیون یورو

منچستری ها ۳ فصل پیاپی است که هر بار بیش از ۲۰۰ میلیون یورو خرید می‌کنند. در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ آبی‌های آسمانی دی‌بروین، استرلینگ، اوتامندی، روبرتس، دلف، اونال، کاکارس، لژونه و سوبرینه را به بیش از ۲۰۰ میلیون یورو خرید.

۸- منچستریونایتد، ۱۹۵/۳۵ میلیون یورو

شیاطین سرخ در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ د رازای ۲۰۰ میلیون یورو بابت دی‌ماریا،‌ لوک شاو، هره را، روخو، دنی بلیند، فالکائو و میلین‌کوویچ خرج کرد.

۹- آث‌میلان، ۱۹۴/۵ میلیون یورو

روسونری در فصل جاری بیشترین هزینه‌ها را در تاریخ حیات خود صرف خرید بازیکن کردند. آنها بونوچی، آندره سیلوا، کونتی، کالاهان‌اوغلو، موساچیو، ریکاردو رودریگوئز، بیگلیا، کیسیی کالینچ و آنتونیو دوناروما را با رقمی بالغ بر ۱۹۴ میلیون یورو به شمال ایتالیا آورد.

۱۰- یوونتوس، ۱۹۱/۸ میلیون یورو

در فصل قبل بانوی پیر که به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، رقمی حدود ۱۹۲ میلیون یورو را صرف خرید هیگواین، پیانیچ، کالدرا، لمانیا، رینگون، اورسلینی، کوادرادو و بن‌عطیه کرد.

فارس

دیدگاه‌ها  
Arsenal
0 #1 Arsenal 1396-10-18 21:50
من مطمئنم در بارسا موفق میشه حیف بود در تیم منفوری مثل لیورپول داغون بشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار