ایران 2-1 بورکینافاسو

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود در جزیره کیش مقابل بورکینافاسوبه پیروزی رسید. 

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ابران  در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود پیش از شروع جام ملتهای آسیا در جزیره کیش مقابل تیم ملی فوتبال بورکینافاسو در ورزشگاه پر از تماشاگر المپیک جزیره کیش قرار گرفت که این بازی با برتری دو بر یک ایران به پایان رسید.

    

محمد کوناته در دقیقه 16 از اشتباه سامان قدوس استفاده کرد و موفق شد دروازه ایران را باز کند، اما مهدی طارمی در دقیقه 42 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با تساوی به پایان برسد. این چهل‌ودوم گل ملی طارمی بود که در دقیقه 42 هفتادوپنجمین بازی ملی‌اش به ثمر رسید.

   

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سیدمجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو.

   

در نیمه دوم چهره تیم ملی به کل تغییر کرد و 11 بازیکنی دیگر وارد زمین شدند که در این بین امید ابراهیمی مسن‌ترین بازیکن تیم در دقیقه 71 روی دفع اشتباه دروازه‌بان بورکینافاسو دروازه این تیم را باز کرد و تیم ملی را به گل دوم رساند.

قضاوت این دیدار برعهده یوسف سعید از کشور عراق بود که به ناگالو از بورکینافاسو و احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد از ایران کارت زرد نشان داد.

در نیمه دوم هم پیام نیازمند، شجاع خلیل‌زاده، سامان فلاح، احسان حاج‌صفی، آریا یوسفی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، مهدی قایدی، علی قلیزاده، رضا اسدی و کریم انصاری‌فرد از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شدند. مهدی ترابی نیز در این نیمه به جای قایدی به میدان رفت.

  

● ایران 2-1 بورکینافاسو 

□ مهدی طارمی 42, امید ابراهیمی 71 

محمد کوناته 16

* ورزشگاه: المپیک / جزیره کیش

* داور: یوسف سعید / عراق 

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا با فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات همگروه است. شاگردان قلعه‌نویی پیش از آغاز جام ملت‌ها روز 19 دی با اندونزی دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد. 

اخبار تیم ملی ایران

  

 


 مطالب مرتبط:

دیدار تدارکاتی ایران و بورکینافاسو/ ترکیب تیم ملی ایران مقابل بورکینافاسو مشخص شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار