ایران 5-0 اندونزی

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود در قطر پیش از جام ملتها مقابل اندونزیبه پیروزی پرگل رسید. 

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ابران  در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود پیش از شروع جام ملتهای آسیا در قطر مقابل تیم ملی فوتبال اندونزیدر کمپ اختصاصی باشگاه الریان قطرقرار گرفت که این بازی با برتری 5 بر 0 ایران به پایان رسید.

    

سامان قدوس در دقیقه 3، روزبه چشمی در دقیقه 22، شهریار مغانلو در دقیقه 36 و مهدی قائدی در دقایق 70 و 87 پنج گل ایران را به ثمر رساندند. 

   

ترکیب تیم ملی ایران: سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش، شهریار مغانلو 

   

در این نیمه و پس از مصدومیت جزیی سید مجید حسینی که منجر به خروج او از زمین بازی شد، امیر قلعه‌نویی برای ایجاد فشار بیشتر روی ملی‌پوشان و آزمایش آنها با یک بازیکن کمتر، بازیکن دیگری را وارد زمین نکرد تا تیم ایران از دقیقه ۳۵ تا پایان نیمه نخست با ۱۰ نفر بازی کند.

در نیمه دوم با تصمیم سرمربی تیم ملی ترکیب تیم به طور کلی تغییر کرد و ایران با ترکیب پیام نیازمند، حسین کنعانی زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، مهدی قائدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به میدان رفت.

تیم اندونزی که در جام ملتهای آسیا با تیمهای عراق، فیلیپین و ویتنام هم‌گروه است در ترکیب خود از سه بازیکن روس و یک بازیکن پرتغالی استفاده می‌کرد. 

با این نتیجه تیم ملی ایران از زمان حضور امیر قلعه‌نویی به یازدهمین پیروزی خود از سیزده بازی دست یافت. دو دیدار دیگر ایران با مربیگری قلعه‌نویی برابر روسیه و ازبکستان با تساوی به پایان رسیده بود.

پژمان منتظری بازیکن سابق تیم ملی ایران که در قطر زندگی می‌کند، برای تماشای این دیدار به باشگاه الریان آمد و عملکرد هم‌تیمی‌های سابق خود را از نزدیک تماشا کرد.

  

● ایران 5-0 اندونزی 

□ سامان قدوس 3, روزبه چشمی 22, شهریار مغانلو 36, مهدی قائدی 70، 87

* ورزشگاه: کمپ الریان/ قطر

* داور: ...... / .....

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا با فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات همگروه است. که در اولین دیدار روز یکشنبه 24 دی از ساعت 21:00 به مصاف فلسطین می رود.

اخبار تیم ملی ایران

  

 


 مطالب مرتبط:

دیدار تدارکاتی ایران و اندونزی/ ترکیب تیم ملی ایران مقابل اندونزی مشخص شد!

دیدار تدارکاتی ایران و بورکینافاسو/ بورکینافاسو در کیش‌، مات شد؛ کامبک ایران در آستانه جام ملت‌ها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار