فرشید باقری

از باشگاه استقلال خبر می رسد که هافبک دفاعی آماده استقلال پس از انتقاد از مدیریت و شرایط اسفناک این تیم با دستور امیرحسین فتحی تا انتهای فصل حق بازی نخواهد داشت.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز رسما اعلام کرد که هافبک این تیم تا انتهای فصل حق بازی در استقلال را نخواهد داشت!

اما ماجرا چیست چرا مدیرعامل باشگاه استقلال اینگونه از یک انتقاد ساده ناراحت است؟

آیا خبر انتقال فرشید باقری به تیم محبوب وزارت ورزش صحت دارد؟

وزارت ورزش در پی خرید منشا به دنبال راهی بود تا بتواند از خشم هواداران تیم سوگولی خود بکاهد.

مدیران این وزارتخانه به خوبی می داند که با وجود شرایط عجیب کمال کامیابی نیا و مصدومیت های متعدد این بازیکن، بهترین گزینه خرید هافبک دفاعی استقلال است تا هم برای چندین فصل خط هافبک تیم پرسپولیس بیمه شده و هم جواب محکمی به پاتک استقلالی ها داده شود.

نقش امیرحسین فتحی برای هموار کردن این انتقال بزرگ چیست؟

امیرحسین فتحی که به دلیل ضعف مدیریتی خود هیچگاه در بین هواداران استقلال محبوبیت نداشته در اقدامی عجیب انتقاد ساده فرشید باقری را بهترین فرصت قلمداد کرده و با حکم محرومیت این بازیکن شرایط این انتقال را آماده می کند!

در تاریخ فوتبال ایران از این دست نقل انتقالات عجیب کم رخ نداده و در پی همه این جا به جایی ها از دلخوری و ناراحتی بازیکن به عنوان بزرگترین دلیل برای یاغی شدن صحبت شده است.

حال باید از جناب فتحی سوال شود با محرومیت فرشید باقری چه کسی تنبیه می شود؟ بازیکن یا باشگاهی که نیازمند مهره اصلی خود است؟

باشگاه استقلال برای رسیدن فرشید باقری به جایگاه فعلی چه میزان سرمایه گذاری کرده است؟

با دقیق شدن به اتقال صورت گرفته مشخص است که محرومیت فرشید باقری کاملا غیر طبیعی و غیرمنصفانه است و شائبه انتقال این بازیکن به تیم رقیب کاملا جدی و برنامه ریزی شده است.

دیدگاه‌ها  
ss
+6 #1 ss 1398-01-27 15:43
امروز تسنیم و فارس کار کردن :
* نخست درگیری با مارکوس نیومایر، هافبک آلمانی پیشین استقلال در جریان بازی با السد قطر در تهران. در تاریخ دوازدهم فروردین ماه در گزارشی در خبرگزاری تسنیم به این نکته اشاره شد که نیومایر گفته بود برخی از بازیکنان در رختکن بین دو نیمه بازی با السد قطر به او حمله کرده و حتی از سرمربی تیم خواسته بودند که تعویضش کند. اتفاقاً نیومایر تعویض شد و استقلال در نیمه دوم سه گل دریافت کرد. ظاهراً یکی از بازیکنان فرشید باقری بوده است.

* در نیم‌فصل اول، روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی به دلیل صحبت‌هایی که با فتحی در یکی از تمرینات استقلال انجام دادند، مدتی را از حضور در تمرینات محروم شدند. باقری هم در بطن ماجرا حضور داشت، اما چون برای نخستین بار بود که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کرد، بخشیده شد.

* درگیری با مرتضی تبریزی در اردوی ترکیه، دیگر رفتار حاشیه‌ای باقری بود. در یکی از بازی‌های دوستانه استقلال در اردوی نیم‌فصل دوم در ترکیه، او با تبریزی درگیر می‌شود و اگر دخالت سایر بازیکنان نبود، کار به جاهای باریک کشیده می‌شد.



* زمانی که آیاندا پاتوسی به تازگی به استقلال آمده بود، در یکی از بازی‌ ها باقری رفتار بدی با او می‌کند، رفتاری که باعث تعجب سایر بازیکنان هم شده بود.

* پیش از برگزاری دربی 89، امیرحسین فتحی در تمرین استقلال حضور یافته و عنوان می‌کند که به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، باشگاه نتوانسته بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت. باقری و یک بازیکن دیگر به کنایه به مدیرعامل استقلال می‌گویند که اگر پول نیست، به چه دلیلی در تمرینات حضور یافته است!

* درگیری در رختکن استقلال در بین دو نیمه بازی با پرسپولیس یکی دیگر از رفتارهای خارج از چارچوب باقری بوده است. البته باقری سعی کرد با داد و فریاد مانع درگیری و ادامه بحث‌های بین فرشید اسماعیلی با پاتوسی و ایسما گونکالوس شود، اما با مهدی رحمتی کاپیتان استقلال نیز وارد درگیری شد که از چشم‌ها پنهان نماند. او همچنین پس از دربی در هتل محل اقامت آبی‌پوشان با یکی از لیدرها درگیر می‌شود.
نقل قول کردن
روح الله یوسفی
-3 #2 روح الله یوسفی 1398-01-31 14:58
فتحی داره خودش جلو هوادار میندازه.اقای فتحی شمامستاجری.خوش خدمتی ب دوستان پرسپولیسیت بسه.برو فضای مجازی ببین چ خبره.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار