استقلال

دیدار حساس استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی در حالی به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد که برنامه خاصی برای جشن قهرمانی تدارک دیده نشده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی فینال جام حذفی پنجشنبه 13 شهریور ساعت 18:15 بین تیم های استقلال ایران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می شود که مسئولین شهر مشهد و سازمان تربیت بدنی استان خراسان رضوی اعلام کردند برای جشن قهرمانی هیچ برنامه خاصی در نظر نداشته و فقط با اهدای جام مراسم را برگزار خواهند کرد.

سوالی که برای هواداران فوتبال و خصوصا طرفداران دو تیم استقلال و تراکتور پیش می آید این است که چرا مشهد باید میزبان این بازی مهم باشد و این انتخاب توسط چه کسی صورت گرفت؟ آن هم وقتی که حضور افراد افراطی در این شهر مطمئنا یک چالش برای برگزار کنندگان مراسم قهرمانی خواهد بود.

اما اگر بخواهیم به نیمه خالی لیوان نگاه کنیم می توان به این موضوع شک کرد که انتخاب مشهد یک برنامه از پیش طراحی شده است تا مراسم احتمالی قهرمانی آبی ها در سکوت و سکون برگزار شود.

مطمئنا هیچ یک از هواداران دو تیم دوست ندارند مراسم با وجود همزمانی با ایام محرم به شکل خیلی خاص برگزار شود اما اینکه قرار باشد مراسم در سکوت و بدون هیچ تشریفاتی انجام گیرد مطمئنا مورد قبول هیچ کس نیست.

بهتر بود مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قبل انتخاب مشهد به عنوان میزبان این فینال جذاب شرایط شهرهای دیگر همچون اصفهان را بررسی می کردند تا اینگونه به اعتبار یک جام صدمه وارد نشود.

از سوی دیگر ورزشگاه امام رضا ( ع) با وجود امکانات فوق العاده ای که دارد به هیچ وجه چمن مناسبی برای برگزاری مسابقه ای در این سطح ندارد و این یک نقطه تاریک برای استادیومی است که با پول مردم(بیت المال) و به شکلی مدرن ساخته شده است.

با وجود تمامی موارد گفته شده امیدواریم جشن قهرمانی هر کدام از دو تیم در شان جام حذفی و تیم قهرمان باشد و برگزاری فینال در این شهر باعث خودنمایی عده ای افراطی نشود.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 


مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ داور اهل چهارمحال و بختیاری قاضی دیدار حساس استقلال و تراکتور تبریز!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار