دردانه دولت

در اتفاقی عجیب و نادر تیم سوگولی دولت که با مشکل ویزای تعدادی از اعضای تیم خود مواجه شده بود با دستور مسئولین کشور بدون اخذ ویزا به کشور قطر سفر کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که تمامی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل اخذ ویزا مواجه شده اند و کاروان تیم های استقلال و شهر خودرو نیز با کارشکنی قطری ها تتوانسته بودند به صورت کامل به قطر سفر کنند اما گویا قانون برای دُردانه لوس فوتبال ایران قابل تغییر است.

شب گذشته بود که مشخص شد از لیست کاروان تیم منفور ایران، چند نفر از اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم(به دلیل اتفاق مشابه برای تیم های استقلال و شهر خودرو) نمی توانند به کشور قطر سفر کند اما بلافاصله از اعلام این خبر بود که خبرگزاری های دولتی و رانتی حامی این باشگاه که در طول این هفته ماهیت کثیف خود را آشکار ساخته اند با انتشار اخباری مبنی بر کارشکنی قطری ها سعی به کمک گرفتن از مسئولین سیاسی کشور داشته و خواهان رفع مشکل نماینده بی افتخار کشورمان شدند.

تیم دوم پایتخت

و صبح امروز با فشار رسانه های اینگونه وابسته به یک تیم، مسئولین دولتی به اجبار تن به خواسته آنها داده و هشت نفر از اعضای کاروان تیم دوم پایتخت بدون ویزا به کشور قطر اعزام شدند!

در اینکه برای رفع مشکل نمایندگان کشورمان بایستی تلاش شود حرفی نیست اما چرا فقط یک باشگاه و یک تیم همیشه در برابر قانون مصونیت دارد؟

مگر تیم های استقلال و شهر خودرو نمایندگان کشورمان نیستند؟ چرا قانون فقط برای یک تیم همیشه قابل تغییر است؟

طی روزهای گذشته بارها هواداران استقلال به حق خواهان لغو قانون مسخره منع حضور بازیکن و مربیان خارجی در لیگ برترشدند تا بتوانند مجددا استراماچونی را روی نیمگت تیم محبوب خود ببینند و هم از دانش او استفاده ببرند و هم از پرداخت غرامتی سنگین که به بیت المال ضربه می زند رهایی یابند.

این تضادها و رفتارهای دوگانه سال ها باعث خشم هواداران فوتبال شده است و آنها حق دارند به اینگونه حمایت های یکجانبه اعتراض داشته باشند.

جالب است در حالی که هواداران استقلال با ترند کردن هشتگ استراماچونی_را_برگردانید به دنبال رساندن خواسته خود به گوش مسئولین بودند هواداران تیم دوم پایتخت با راه اندازی هشتگی دیگر واژه فراقانونی را به هواداران استقلال منتسب کردند!

اما امروز مشخص شد قانون به راحتی برای چه کسانی قابل تغییر است.

 

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

لزوم ورود قوه قضاییه به فساد در خبرگزاری های دولتی/ کباب خوران دیروز" باج گیران امروز...

"خبرگزاری مردمی" واژه ای بزرگ برای رسانه ای کوچک؛ باشگاه استقلال حیاط خلوت دزدان رسانه ای!

اختصاصی استقلال نیوز/ آخرین تیر ترکش وزارت ورزش بر پیکر استقلال؛ انتشار قرارداد خارجی ها توسط خبرگزاری دولتی تس

 نیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار