استقلال نیوز

مدیران وزارت ورزش در آخرین حربه برای فرار از انتقادات هواداران استقلال، اسناد محرمانه این باشگاه را توسط خبرگزاری دولتی منتشر کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، جمله معروف دشمنی وزارت با استقلال و هوادارانش آنقدر تکراری و علنی شده است که بیان آن دیگر دردی از درد میلیون ها هوادار آبی دل دوا نمی کند.

فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در اوایل دولت حسن روحانی با ثبت قانونی من درآوردی سقف قرارداد را در تمدید و خرید بازیکنان لیگ برتری لازم الاجرا دانستند و در این بین تنها باشگاهی که به این قانون مضحک تن داد باشگاه مظلوم استقلال بود.

پس از آن مشخص شد بازیکنان مطرح ملی پوش و ستاره های لیگ برتر با ترفند دریافت آپشن و پاداش رقم اولیه قرارداد خود را به چندین برابر تبدیل کرده و با این روش به تیم مورد حمایت دولت انتقال پیدا می کردند!

 

امروز در ادامه همین دشمنی ها وزارت ورزش با کمک افراد نفوذی و گمارده شده خود در باشگاه استقلال، اسنادی محرمانه از قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی این تیم را منتشر کرد تا در مهم ترین زمان نقل انتقالات حاشیه را به جان استقلال انداخته و مانع از تقویت احتمالی این باشگاه شوند.

باید به حال فوتبال کشورمان و نحوه مدیریت آن تاسف خورد که بزرگترین باشگاه آن توانایی حفظ اسناد محرمانه اش را ندارد. باشگاهی که روزی برترین باشگاه ایرانی در آسیا بود امروز با کمک وزارت ورزش و لابی های این نهاد به مبتدی ترین باشگاه تبدیل شده است

 

این اقدام وزارت ورزش بسیار زیرکانه برای فریب افکار عمومی طراحی شده است، و حال نوبت به خبرنگاران(خبرناهاران) سرخ رسیده تا عنان اختیار از کف داده و با سر دادن فریاد وامصیبتا نقش خود را ایفا کنند!

آیا بهتر نیست نگاهی به قراردادهای نجومی بازیکنان تیم محبوب خود انداخته و سپس برای ارقام و اعداد بازیکنان استقلال یقه پاره کنید؟

 

هنوز چند روزی از صدور حکم یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی کشور که روزی با لقب عابر بانک از ایشان در رسانه های خود پذیرایی می کردید نگذشته است، پس بهتر است سکوت اختیار کنید.

قراردادهای بازیکنان شما آنقدر نجومی و مضحک است که با بیان چند نمونه از آن مشخص می شود کدام باشگاه هزینه های گزاف داشته است:

* سرمربی کروات با قراردادی به مبلغ 2 میلیون 300 هزار یورو قرارداد خود را با تیم شما تمدید کرده است!

* دروازه بان بی اخلاقتان نیز با قرارداد 13 میلیاردی برای دو فصل! رکورد دریافتی بازیکنان لیگ برتری را شکست!

* یکی از مهاجمان معروف که امسال از تیم سایپا به تیم شما انتقال یافت با قراردادی به مبلغ 4 میلیارد 500 میلیون به ندای قلبی خود رجوع کرد!

* فقط هزینه آزادسازی بازیکن بی کیفیت کروات شما مبلغی بیش از 9 میلیارد هزینه در برداشت و از رقم قرارداد این بازیکن چیزی در درسترس نیست.

به گزارش استقلال نیوز، این ارقام در حالی منتشر شده است که از دیگر اسناد محرمانه باشگاه مورد حمایت وزارت هیچگاه اطلاعی در دست نیست زیرا فقط باشگاه استقلال است که همیشه قربانی شفاف سازی و پیشینه پر افتخار خود می شود تا عده ای به اهداف سیاسی خود برسند.

  

پیامبر اکرم فرمود:
مَن أعانَ ظالِما علی ظُلمِهِ جاءَ یَومَ القِیامَةِ و علی جَبهَتِهِ مَکتوبٌ: آیِسٌ مِن رَحمَةِ اللّه ِ
هر که ستمگری را در ستمش یاری رساند ، روز قیامت بر پیشانیش نوشته شده است: نومید از رحمت خدا

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
احسان تاجی
+9 #1 احسان تاجی 1398-03-06 00:53
دولت لنگی بلای جان استقلال!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار