علی کریمی

طبق آخرین شایعات بازار نقل و انتقالات، هافبک تیم فوتبال استقلال به تیم انتهای جدولی لیگ ستارگان قطر خواهد پیوست.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه تا یک هفته دیگر رقابت های لیگ برتر آغاز خواهد شد اما هنوز وضعیت علی کریمی هافبک میانی استقلال(تاج) که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده برای تمدید قرارداد مشخص نیست.

ابتدای فصل نقل و انتقالات این فصل بحث انتقال کریمی به تیم های مختلفی از جمله ترابزون‌اسپور ترکیه مطرح شد که به دلیل رد شدن در تست پزشکی قراردادی بین آنها منعقد نشد.

در لیگ ایران هم سپاهان با رقمی بسیار بالا یکی از تیم های خواهان او بود که البته کریمی به دلیل سابقه سپاهان در تنها گذاشتن او در هنگام مصدومیت قید این تیم را زد.

اما حالا صحبت از پیشنهاد نجومی و وسوسه کننده تیم انتهای جدولی لیگ ستارگان قطر یعنی اف سی قطر به میان آمده و به احتمال زیاد هافبک با ارزش استقلال(تاج) با انگیزه های مالی به این تیم ضعیف که از نظر فنی به هیچ عنوان قابل مقایسه با استقلال(تاج) نیست منتقل خواهد شد. انتقالی که می تواند توانایی های فنی او را کاهش دهد و حتی او را از تیم ملی هم دور کند.

علی کریمی

کم نبوده اند بازیکنانی که این سال ها از استقلال(تاج) جدا شده اند و بازیکنان دیگر بهتر یا بدتر جای خالی آنها را به هر نحو پر کردند اما استقلال(تاج) برای کریمی حکم پدر و مادری را داشت که دست او را وقتی به زمین افتاده بود گرفت و از خاک بلند کرد تا به گونه ای اوج بگیرد که به یکی از بهترین و بدون جایگزین ترین هافبک های میانی ایران تبدیل شود.

در خاطرمان هست که بعد از جدایی امید ابراهیمی وقتی صحبت از علی کریمی به میان آمد، بسیاری از کارشناشان و پیشکسوتان به این انتخاب انتقاد کردند زیرا از مصدومیت کریمی مطلع بودند و می گفتند اگر او کارایی داشت قلعه نوعی او را از سپاهان کنار نمی گذاشت اما کریمی به استقلال(تاج) آمد و استقلال(تاج) و هوادارن پای او ماندند تا دوباره احیا شد و جان گرفت.

علی کریمیعلی کریمی

علی کریمی

علی کریمی بدهکار استقلال(تاج) و هوادارانش است. او باید قدردان هوادارانی باشد که حتی بعد از گل نکردن پنالتی در دربی و اخراج از بازی باز هم او را حمایت کردند تا قوی تر و با انگیزه تر به میادین بازگردد. پیوستن به اف سی قطر یعنی پشت کردن به میلیون ها هوادار عاشق و از دست رفتن محبوبیتی که به این راحتی قابل بازگشت نیست.

کاش کمی معرفت میلیچ و شیخ در وجود کریمی باشد، بماند و دین خود به استقلال(تاج) و هوادارانش را ادا کند، آن هم در سالی که با همدلی و اتحاد قهرمانی دور از دسترس نیست.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

شیخ ما برگشت/ ماجراجویی ببر سیاه با پنجه های طلایی برای آقای گلی مجدد و کسب قهرمانی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار