وریا غفوری

بار دیگر رفتار کثیف و زشت یک خبرگزاری معلوم الحال در تخریب جایگاه وریا غفوری به بن بست رسید و رسوایی دیگری در کارنامه این زردنامه به ثبت رسید. 

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال این روزها مورد اهانت و توهین عده ای فلم بدست خود فروخته قرار گرفته است و این "جماعت کفتار صفت" با پخش مصاحبه های خیالی در صدد حذف این چهره مردمی هستند.

انتشار مصاحبه های دور از واقعیت و تعریف شده، دزدی از باشگاه و خارج کردن اطلاعات محرمانه و انتشار آن نمونه ای از رفتارهای دور از انسانیت یک خبرگزاری است که واژه دولتی را یدک می کشد.

طی روزهای گذشته با شانتاژ چند پیشکسوت فوتبال که هویت آنها برهمگان مشخص است رفتار وریا غفوری را اهانت به سرمربی استقلال دانسته و خواستار برکناری این بازیکن شدند.

در تاریخ 29 بهمن مصاحبه ای از غلامحسین پیروانی منتشر شد که در آن از وریا غفوری انتقاد و مشکلات استقلال را برگرفته از رفتارهای این بازیکن دانسته بود.

استقلال نیوز

اما پس از چند روز غلامحسین پیروانی در گفتگو با فوتبالی پرده از حقیقتی جالب برداشت که در ادامه می خوانید:

من اسمی از وریا غفوری و یا بازیکن خاصی در مصاحبه نیاوردم.

خبرنگاری از من درباره شرایط فوتبال ایران و هرج و مرجی که در آن به وجود آمده است سوال کرد و من هم در پاسخ به او گفتم متاسفانه مادیات در دنیای امروز و فوتبال ایران جای خود را به معنویات داده است و یک روز بازیکن علیه مربی توطئه می کند و روز دیگر مدیرعامل باشگاه علیه سرمربی جلسه می گذارد و این باعث شده یک نابسامانی در فوتبال ایران به وجود بیاید.

از من درباره بازیکن سالاری سوال شد و پرسیدند که اگر شما بودید با پدیده بازیکن سالار چه برخوردی می کردید که من هم در پاسخ گفتم قطعا بازیکن را اخراج می کردم چون باعث به وجود آمدن باند و دسته در تیم خواهد شد اما به ولله نام هیچ بازیکنی را نبردم و درباره وریا غفوری هم چیزی نگفتم و اصلا نام او را نیاوردم. اگر می آوردم آنقدر مرد هستم که پای حرفم بایستم و بگویم منظورم غفوری بوده است."

 باز هم تاکید می کنم اسم از بازیکن خاصی نبردم این همه بازیکن در فوتبال ایران و باشگاه های ما حضور دارند که مشکلاتی به وجود آورده‌اند اما در مصاحبه، خطاب من وریا غفوری نبود. این صحبت ها را در گفت و گویی که با وریا غفوری هم داشتم انتقال دادم و گفتم که درباره نابسامانی های فوتبال ایران صحبت کردم که چرا فوتبال ایران باید همچنان از بی نظمی و هرج و مرج در مدیریت بخش های مختلف اعم از باشگاه و فدراسیون رنج ببرد. او با من تماس گرفت و گله‌مند بود و من خودم هم تعجب کردم که گفت آیا شما درباره من مصاحبه کرده‌ای؟ حتی دو برادرم یعنی افشین و امیرحسین هم پیگیر شده بودند و برای آنها هم این مصاحبه دردسرساز شده بود.

من به خود وریا هم گفتم من درباره نابسامانی های فوتبال صحبت کردم و اینکه به نظر می‌رسد برخی بازیکنان در فوتبال ایران با اقدام‌هایی مشکوک قصد زمین زدن سرمربیان تیم خود را دارند، ولی اسمی از کسی نبردم. متاسفم که از قول من نام وریا غفوری برده شده است."

به گزارش استقلال نیوز، با انتشار این مصاحبه مشخص شد که رفتارهای تند چند خبرگزاری دولتی با برنامه ریزی صورت گرفته و هدف آنها حذف وریا غفوری به هر شکل ممکن است.

البته بهتر است مدیران و سرکردگان این زردنامه ها بدانند وریا غفوری خط قرمز هوادار استقلال است و برخورد بی دلیل و خارج از عدالت با محوریت تسویه حساب شخصی، از سوی هواداران استقلال بی پاسخ نخواهد ماند.  

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ وریا تنها نیست..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار