استقلال نیوز

وزیر بی کفایت ارتباطات که علاقه فراوانی به حمایت از تیم دُردانه دولت دارد با انتشار یک استوری در اینستاگرام ماهیت دولت را در اداره دو تیم پایتخت مشخص کرد.  

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال و هواداران آن در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی با تلخ ترین و سیاه ترین روزهای تارخ خود مواجه شده اند و بی شک برای بزرگترین تیم ایران این چنین جایگاه و روزگاری باورکردنی نیست.

مگر تنزل و سقوط بی علت می شود؟ هر شکستی برگرفته از ضعف های است که در آن اعمال شده است و اما به راستی ضعف های استقلال در این سالها به نحوه حمایت هواداران یا مشکلات فنی برمی گردد؟

در این سالها پُرافتخارترین تیم ایران را از داشتن ساده ترین امکانات(همچون زمین تمرین) محروم کردند. بدترین و بی کفایت ترین مدیران ورزشی کشور را بر مسند این تیم پُرافتخار گذاشته و زره زره بر ریشه آن تیشه زدند و در طرف مقابل تا توانستند لابی،جعل و اختلاس را به آپشن های کثیف تیم دیگر افزودند تا شاید عقده های تاریخی خود را به دست فراموشی بسپارند.

برای اثبات حقانیت گفتار ما فقط کافیست که به صفحه هات شخصی وزرا و مدیران دولتی سری زده تا ثابت شود این حجم از ناکامی چگونه شکل گرفته است. سالها با اختلاس هدایتی ها و زنجانی ها ساختار یک تیم را شکل داده و جیب ستارگان جذب شده را پُر کردند. تمامی ارگان های دولتی را برای موفقیت یک تیم بسیج کرده و در انتها هیچگاه عقده های بزرگشان را درمان نکردند. 

وزیر ارتباطات یک کشور که واژه سخیف و کوچک بودن را به خوبی معنا کرده است، برای هر اتفاق ورزشی به هواداران استقلال حمله ور می شود و جالب اینجاست که همین آقایان در تزریق اسپانسر و نحوه پرداخت مطالبات دو تیم پایتخت نقش اصلی را ایفا می کنند.

استقلال نیوز

استقلال سالها برای تسویه حساب اسپانسرهای پیشین خود که دو شرکت مخابراتی بوده چشم انتظار مساعدت وزیر ارتباطات بوده و در طرف مقابل به یکباره معاون اول یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطی به هیات مدیره تیم دُردانه دولتی اضافه می شود!

چگونه می توان انتظار داشت با چنین دیدی در بین مسئولین دولتی تصمیم مثبتی برای رفع مشکلات استقلال گرفته شود؟

آیا واقعا باید تا پایان دولت بی تدبیر صبر کرد و ظلم های فوتبالی را به ظلم های اقتصادی و اجتماعی مردم سنجاق کرد؟

آیا رفتارهای اینگونه عجیب از سوی بعضی از مسئولین برای شرکت در انتخابات و دل بستن به رای های هواداران یک تیم است؟

زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد..

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ توپ در زمین مدیران است... /بررسی فصل نقل و انتقالات و سیاست های مدیران استقلال

دیدگاه‌ها  
تاج کبیر
+4 #1 تاج کبیر 1399-12-02 01:25
شرایط لیگ به اصطلاح فوتبال برترایران مانند فیلمنامه ای استکه کارگردانش(وزارت ورزش) از قبل قهرمان آن را مشخص کرده است وبقیه تیم ها نقش بازارگرمی والقاء رقابت برای بینندگان با قهرمان فیلم رادارند. کلیه عوامل این فیلنامه توسطکارگردان ارنج ، کنترل، وهدایت میشوند . کمیته انضباطی، کمیته اخلاق،هیات داوران،اسپانسر همه وهمه با کارگردانی وزارت ورش قهرمان فیلنامه را به صحن صدا وسیما نمایش می دهند.واژه سیرک فوتبال ایران زیبتده
لیگ به اصطلاح برتر میباشد.
نقل قول کردن
تاج کبیر و لنگ خیس
+2 #2 تاج کبیر و لنگ خیس 1399-12-02 09:21
سلام و درود بر شما
وقتی حیواناتی مثل سلطانی فر نجس نخست وزیر و آذری جهرمی نجس وزیر این کشور هستند و بجای حل مشکلات مردم از تیم حکومتی کثیف و نجس پرسپولیس ( لنگ خیس ) حمایت می کنند وضع از این بهتر نمیشه . خاک بر سر مسئولین و نمایندگان نالایق کشورمون کنند که حتی یک تذکر ساده هم به این مرتیکه آشغال نمیدهند که تو وزیر این مملکت هستی یا نماینده تیم حیوان صفت لنگی.
ان شاالله این چند ماه رو هم شما رو تحمل می کنیم به امید دولت بعدی که حداقل بی طرف بمونه ....
نقل قول کردن
حمید
+2 #3 حمید 1399-12-02 16:56
بادرود
تیم تاج بزرگ هم اگر بخواد ازکمک و حمایت بهتر حکومت برخوردار بشه یه بازیکنی مانند مهدی ترابی !!! می خواد که وقتی گل بزنه پیراهنش را بزنه بالا و ..... ، اصل ماجرا اینه !!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار