تیم فوتبال استقلال

تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری دشوار مقابل تیم دفاعی پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های مهدی تارتار بسته بازی کردن را سال هاست که در میدان پیاده می کنند و نمونه های آن بسیار است و شاید به همین دلیل است که تیم های میانه یا رو به پایین جدول که همیشه هدفشان از حضور در مسابقات تضمین بقاست، به امثال مهدی تارتار برای مربیگری علاقه خاص دارند. 

از بازی پیکان حذفی تا امروز بی شک مهم ترین اتفاق اردوی استقلالی ها(تاجی ها)، بحران کرونا و عدم آمادگی بازیکنان در تمرینات گروهی آبی پوشان به تبعیت از آن است که از تاثیر منفی آن بر بازیکنان در کنار انتقادات به عملکرد مدیریت ضعیف بحران کرونا در باشگاه، نباید چشم پوشی کرد.

بازی با تیم هایی که بسته بازی می کنند همیشه مشکل است. راز عبور از دفاع فشرده قطعا خلاقیت بالای خط میانی خواهد بود. نبود بازیساز(پلی میکر) در این گونه بازی ها کاملا به چشم می آید. در این بازی ها، تیم نیاز بیشتری به فضا دارد و خلاقیت و هنر بازیسازی می تواند این فضا را در اختیار سایر بازیکنان قرار دهد. نبود بازیساز سطح بالا در فوتبال ایران و باشگاه استقلال، مشکلی است که در این بازی ها وضوح بیشتری دارد. شاید ارزش امثال علی کریمی در این گونه بازی ها بیشتر مشخص می شود.

پیکان با توجه به ماهیت متفاوت جام حذفی و میزبانی از استقلال، بازی متفاوتی ارائه داده بود؛ اما بی شک گل زود هنگام استقلالی ها(تاجی ها) در مقابل پیکان یکی از دلایل بازی متفاوت پیکان در آن مسابقه بود.

در این گونه بازی ها زدن گل زود هنگام هم کلیدی برای موفقیت است که در بازی امروز، استقلالی ها مقابل پیکان به مانند دیدار رفت لیگ برتر از رسیدن به آن محروم ماندند و فرصت ها هرگز استفاده مطلوبی نشد.

شاگردان فرهاد مجیدی باید همین امروز این بازی را فراموش کرده و با توجه به تعویق بازی مقابل صنعت نفت آبادان، تنها بر روی بازی های لیگ قهرمانان آسیا متمرکز شوند، جایی که قطعا تیم ها به آن ها فضا خواهند داد و بازی های بسته کمتری به مانند بازی مقابل پیکان اتفاق می افتد و لیکن سطح مسابقات فراتر از لیگ برتر و دشوارتر خواهد بود، چیزی که آبی ها، سال ها در عبور از دشواری ها توانایی نشان داده اند و نام خود را به عنوان تیم مدعی در آسیا همواره مطرح کرده اند.

 

به قلم: مهدی پریزاد

اخبار استقلال ایران

 

 


مطالب مرتبط:

هفته نوزدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: پیکان بدون موقعیت مساوی گرفت؛ با تمام قوا آماده حضور در آسیا می‌شویم

هفته نوزدهم لیگ برتر/ توقف استقلال در بدترین زمان؛ دفاع اتوبوسی پیکان نتیجه داد!

دیدگاه‌ها  
محمد مهدی سمیعی
0 #1 محمد مهدی سمیعی 1400-01-15 00:57
اقا خدایی اتوبوس بودنCAPTCHA
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار