استقلال ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 دیگر به پایان رسید و حالا فقط باید به فکر تقویت تیم و بازی های مراحل حذفی باشیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، با بازگشت استقلال(تاج) ایران به مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، هرگز فراموش نکنیم که این سه ماه به سرعت خواهد گذشت و قبل از سوت آغاز مسابقه با الهلال عربستان که قطعا تقویت خواهد شد، باید مقابله کرد و کاملا مجهز شده باشیم واگرنه منطقا از پیش باخته ایم.

هنوز خاطره آنچه با وینفرد شفر و تیم مدعی قهرمانی آسیایی اش آورده شد، از خاطره هواداران فوتبال پاک نشده است اما تجربه گرانبهایی بود که امروز می تواند چراغ راهنمای فردا باشد.

این بار هواداران نگذارند تا پایان جدال با الشرطه به خاطره تلخ فردای بازی با ذوب آهن و متلاشی شدن آرزوی میلیون ها هوادار پیوند بخورد.

در هر زمان مواظب فعالیت های فریبکارانه باشیم و دو اصل ثبات و تقویت تیمی را به عنوان دستور کار مشخص برای مدیران باشگاه ترسیم کنیم و بفهمانیم که این بار نادیده گرفتن خواست کادر فنی و عبور از خط قرمز خواسته های هواداری تحمل نخواهد شد و تمام امکانات باشگاه باید در خدمت کسب ستاره سوم آسیایی بسیج گردد، اگر هم هر مدیری در پایبندی به این اصول ابراز ناتوانی می کند با اقدام به کناره گیری خود، در حقیقت مانع از تحقق آرزوهای در دسترس هواداران نشود و احترام خود را نیز نگه دارد که رویاهای میلیون ها هوادار به هیچ قیمتی فروختنی نیست.

 

به قلم: مهدی پریزاد

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ صدا سیما و کمیته انضباطی مثل همیشه یار دوازدهم تیم پیروزی تهران!

دیدگاه‌ها  
ali
+1 #1 ali 1400-02-11 13:36
استقلال اگر میخواد در ادامه حرفی برای گفتن داشته باشه، باید یک تمام کننده ۹۰ دقیقه ایی بگیره. این دیاباته شرایط خوبی نداره و نمیشه روش حساب کرد.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار