مافیای رسانه ای سرخ

مافیای سرخ و مافیای رسانه ای سرخ که از محرز شدن تخلف آکادمی کیا سخت خشمگین است، به دنبال راهی می گردد تا به استقلال و آکادمی این باشگاه ضربه وارد کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، چندی پیش آکادمی کیا یا همان مهدی مهدوی کیا، با استفاده از بازیکن صغر سنی ضمن انجام تخلفی بزرگ با استفاده از ابزار مافیای رسانه ای سرخ سعی در مبرا دانستن خود در این ماجرا داشت و با جا زدن فردی دیگر به جای بازیکن مذکور، تخلفی بزرگتر انجام داد که متاسفانه این قانون شکنی ها در بایکوت کامل خبری در رسانه های به ظاهر بی طرف اما در باطن مافیایی قرار گرفت و حتی در برخی موارد آنها سعی در اسطوره سازی از این ملی پوش سابق که علیرغم ظاهر فریبنده خود ید طولایی در بی اخلاقی دارد، داشتند.

حال همین مافیای رسانه ای سرخ که هنگام تخلف آکادمی کیا سیاست سکوت در پیش گرفته بودند، در مقابل ادعای تخلف آکادمی استقلال در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان که باید بگوییم این ثبت قراردادها زیر نظر سازمان لیگ صورت گرفته است و با رای کمیته انضباطی هم مشخص شد که این ادعاها، واهی، بی اساس و کذب هستند، بوق و کرنا دست گرفته و سعی در تحت تاثیر قرار دادن ارکان فدراسیون برای زیر سوال بردن قهرمانی های استقلال در پایه ها دارد.

شاید خیلی ها به خاطر نداشته باشند اما قبل از دوران 8 ساله دولت بنفش، قلم و قلم زنی قداست داشت. هواداری از تیم محبوب و کُری خوانی و حاشیه سازی برای رقیب محدود به نشریات، روزنامه ها و سایت های هواداری آن تیم می شد و باقی رسانه ها با رعایت عدالت، تنها و تنها حقایق را منعکس می کردند و برای آنها مثل امروز رنگ قرمز حکم تیم حکومتی را نداشت!

پاک کردن این فضا به این راحتی ها امکان پذیر نیست و عزمی راسخ می خواهد برای حذف مافیای رسانه ای سرخ که امروز تا بالاترین رده های فدراسیون فوتبال ایران نفوذ کرده اند و متاسفانه همین ها برای فوتبال این کشور تصمیم می گیرند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

احمد مددی: ادعای تخلف آکادمی رد شد؛ پاکی و درستکاری تیم‌های پایه استقلال ثابت شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار