سیگار کشیدن هواداران پرسپولیس

کلیپ مصرف دخانیات توسط هواداران تیم پیروزی که گویا مجری شومن فوتبال برتر چشم بینا برای دیدن واقعیت های فوتبال کشور ندارد!  

   

به گزارش استقلال نیوز، حل معضل مصرف دخانیات در ورزشگاههای ایران نیازمند یک کار فرهنگی توسط باشگاهها و سازمان های مربوطه است تا محیط ورزشگاههای کشور شکل بهتری پیدا کند.

خبرگزاری استقلال نیوز با انتشار این کلیپ سعی کرد به عوامل بی اخلاق برنامه فوتبال برتر متذکر شود این معضل فقط مربوط به باشگاه استقلال و هواداران میلیونی آن نیست بلکه  در تمامی ورزشگاههای کشور استعمال دخانیات به یک اپیدمی مبدل شده است.

باشگاه استقلال همواره در مباحث فرهنگی و اخلاقی پیش رو است و هواداران این باشگاه الگوی باشگاههای دیگر کشورمان بوده اند و قرار نیست با چنین کج سلیقگی احمقانه ای، برچسب زشت به میلیون ها هوادار آبی دل زده شود.

صحبت های سرپرست موقت باشگاه دوم پایتخت (پیروزی) پس از نمایش کلیپ مربوطه در برنامه فوتبال برتر ما را وادار کرد با پخش این کلیپ از حق میلیون ها هوادار استقلال دفاع کنیم.

 قابل به ذکر است خبرگزاری استقلال نیوز بر خلاف برنامه بی اخلاق، از پخش چهره واضح مصرف کنندگان خودداری کرده است.

 


 

* در پی اقدام زشت برنامه فوتبال برتر محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می خوانید:

متأسفانه در برنامه فوتبال برتر مورخ دوشنبه اول آذر آیتمی درباره مصرف دخانیات در روز مسابقه استقلال با نساجی مازندران پخش شد که مصداق هتک حرمت و حیثیت اشخاص تلقی می‌شود.

نکته‌ای که بیش از هر چیز تلخ و ناراحت‌کننده به نظر آمد، تصویربرداری پنهانی از چند هوادار نوجوان و جوان تیم استقلال در حال استعمال دخانیات بود که می‌تواند عواقب نگران کننده‌ و پیش‌بینی ناپذیری برای این افراد به همراه داشته باشد.

بی‌تردید مصرف دخانیات در محیط ورزشگاه‌ها پسندیده نیست و باید با فرهنگ‌سازی نسبت به اصلاح روند اقدام نمود اما شیوه پرداختن برنامه فوتبال برتر به موضوع به نحوی که مسأله را مختص به یک باشگاه می‌کند، علاوه بر اینکه به حیثیت اشخاص ضربه می‌زند، شیوه‌ای غیرسازنده در مواجهه با مسأله است که حیثیت و حرمت افراد را نادیده می‌گیرد. حداقل انتظار از برنامه مذکور جبران این خطا و اصلاح این روند است. 

این رویکرد برنامه فوتبال برتر در حالیست که فراموش نمی‌کنیم، دو سال قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما در راهروهای ورزشگاه آزادی؛ فدراسیون فوتبال را به مبلغ ۳۰۰۰ دلار جریمه کرد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

میثاقی و خنده به ریش استقلالی ها/ هیات مدیره خائن و آفتی که وزیر به جان استقلال انداخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار