خریدهای پرسولیس

تخلف باشگاه پرسپولیس در جریان پرونده مهدی طارمی با وجود لابی های دولت فعلی و وزارت ورزش باعث نشد تا فیفا رای محرومیت این تیم را لغو کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از رای کمیته انضباطی فیفا در مورد پرونده باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی و شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه در اختصاصی عنوان کردیم محرومیت سنگین در انتظار باشگاه متخلف است.

آن روز به خوبی می دانستیم فیفا دیگر دولت ترکیه نیست که با روابط بین المللی و باج های سیاسی از تخلف باشگاه پرسپولیس بگذرد.

تیم دوم پایتخت اما طبق فلسفه همیشگی خود که جعل و تخلف های قراردادی است این بار شاهکاری تازه را به نمایش گذاشته است.

همانطور که مطلع هستیم طبق قوانین فیفا باشگاهی که از نقل انتقالات رسمی محروم می شود در تمام موارد چه گرفتن بازیکن قرضی و چه بازیکن رسمی محروم است.

اما مسئولین باشگاه دوم پایتخت که به خوبی مطلع بودند در زمان نقل انتقالات نیم فصل از خرید بازیکن با کیفیت معذور هستند دست به اقدامی عجیب زدند.

آنها با ثبت قرارداد با بازیکن های مورد نظر خودشان و واگذاری آنها برای نیم فصل به تیم های دیگر سعی به دور زدند قوانین فیفا را دارند!(برگرفته از مصاحبه مدیران این باشگاه) 

دوستان مسئول اگر کمی وقت خود را صرف خواندن قوانین فیفا می کردند امروز چنین شاهکاری را خلق نمی کردند!

طبق ماده 28 از فصل دوم قوانین فدراسیون فوتبال محرومیت از نقل و انتقال رسمی به معنی منع یک باشگاه از ثبت هرگونه قرارداد رسمی در فرجه زمانی نقل و انتقال است.

حال چگونه باشگاهی برای دور زدن فیفا دست به قرارداد های فرمالیته می زند؟

دلیل این کار این است که باشگاه پرسپولیس که مطمئنا آگاه است در بین فصل و زمان نقل انتقالات نیم فصل از خرید بازیکن های آزاد با کیفیت معذور است، سعی به دور زدند قانون کرده و این کار از نظر فیفا آنقدر تخلف بزرگی است که در صورت آشکار شدن جرایم سنگینی در بر خواهد داشت.

اگر به هر شکل این قراردادها با باز نشدن نقل انتقالات رسمی باشگاه دوم پایتخت به سرانجام نرسد و به صورت فوق قوانین فیفا دور زده شود، جرایم سنگینی در انتظار باشگاه متخلف است.

 

به گزارش استقلال نیوز، از شاهکار فدراسیون فوتبال نباید به سادگی گذشت زیرا هیچ قراردادی در شرایط فعلی برای باشگاه پرسپولیس آزاد نیست و رسما قراردادهای این تیم تخلف است و منع قانونی خواهد داشت. سکوت مسئولین فدراسیون مطمئنا باعث بدگمانی اهالی فوتبال به کمیته انضباطی و ریاست آن خواهد بود.

بهتر است یک بار به صورت روشن موضع فدراسیون فوتبال مشخص می شد حتی در صورتی که رای فیفا لغو شود(که احتمال آن بسیار کم است)!

قابل ذکر است که مطلب منتشر شده فقط صرفا جهت رونمایی از تخلف دیگری از باشگاه دوم پایتخت است و خریدهای بُنجل این تیم دلیلی برای نگارش مطلب فوق نیست.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
Chi
-18 #1 Chi 1397-03-19 18:32
بابا تعطیل کنید سایت در پیتتونو ... فقط من گاهی میام فحش *** بهتون میدم میرم :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
نقل قول کردن
استقلالی
+22 #2 استقلالی 1397-03-19 19:08
به نقل از Chi:
بابا تعطیل کنید سایت در پیتتونو ... فقط من گاهی میام فحش *** بهتون میدم میرم :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


ما هوادارای استقلال خوشحالیم سایتی داریم که حرف دلمونو می زنه و لنگیای بی فرهنگ و بی ادب رو قهوه ای می کنه و چی چی مالی! :lol: :D
دم بچه های استقلال نیوز گرررررررررررررررم.. خدا قوت لنگی سوزهای عزیززززززززز :roll: 8)
نقل قول کردن
مهدی تاجی
+20 #3 مهدی تاجی 1397-03-20 03:36
دمتون گرم خوب ماهیت کثیف مافیای لنگ رو، رو می کنید.
نقل قول کردن
شاه فرهاد
+18 #4 شاه فرهاد 1397-03-20 17:55
لنگی های بی مخ ریختن جلوی وزارت که چرا استقلال بازیکن میگیره ما نه! آخه گلابی ها وقتی از نقل انتقالات محروم هستین بازیکن چی بگیرین! :-x :lol: :lol: :lol: :lol: واسه اون لنگی هم که کاه و یونجه اش کم شده عرض کنم همینکه استقلال نیوز باعث میشه تو جفتگ اندازی کنی یعنی داره کارش رو درست انجام میده
نقل قول کردن
حمید
-18 #5 حمید 1397-03-21 17:43
خخخخخ.اششتقلال بدبخت قهرمان نمیشی هر کاری کنی
خیلی سوزش داری الان
مهدی ترابی
مهدی شریفی
مهدی شیری
سروش رفیعی

بسوزید
نقل قول کردن
هه
-17 #6 هه 1397-03-23 01:16
دوست استقلالی عزیز...اگه یادتون باشه بارسا زمان محدودیت اردا توران رو خرید....ثبت قرارداد ممنوعه اما عقد قرارداد بلامانعه...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار