باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای نسبت به صحبت های مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص انتقال مرتضی تبریزی به این تیم واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال در خصوص نامه آقای سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و ادعاهای ایشان در خصوص پاس نشدن چک های مربوط به انتقال مرتضی تبریزی، در سایت رسمی باشگاه اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

1- تنها یک روز به شروع نیم فصل دوم برای استقلال باقی مانده و این گونه جوسازی و انتشار مکاتبات میان دو باشگاه که حرکتی حرفه ای به نظر نمی‌رسد، جای تعجب دارد. آن هم از باشگاهى به قدمت ذوب آهن و مدیرعاملى که داراى تجربه مدیریتى می‌باشد.

2- باشگاه استقلال جهت تنویر افکار عمومی اعلام می کند باشگاه ذوب آهن چک ۹۰۰ میلیون تومانی قبلی در ازای انتقال مرتضی تبریزی را در تاریخ ۱۴ بهمن(3 روز قبل) تحویل و ۳ فقره چک با تاریخهای جدید دریافت کرد که هنوز موعد هیچکدام از این چک ها فرا نرسیده که این اقدام در عمل به معنای مصالحه بوده و با ادعاهای مطرح شده تناقض دارد. ضمن این که رسید دریافت این چک ها در باشگاه استقلال موجود است.

3- جای تعجب دارد چرا آقای آذری که چک قبلی را تحویل داده و ۳ روز قبل ۳ فقره چک جدید دریافت کرده، نامه ارسالی خودش را رسانه ای کرده و چنین ادعایی مطرح کرده است.

4- سه فقره چک مزبور متعلق به باشگاه استقلال نبوده ومجرى اسپانسر باشگاه چکهاى مربوطه را صادر و کلیه مسئولیتهاى قانونى متوجه ایشان می‌باشد.

5- به آقای آذری و دوستانش توصیه می‌کنیم وارد روابط باشگاه استقلال و هوادارانش نشوند، هواداران عزیز وفهیم استقلال رفتار این باشگاه برای صدور اجازه جدایی مرتضی تبریزی را به خوبی به یاد دارند.

به گزارش استقلال نیوز، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صبح امروز با انتشار نامه ای در فضای مجازی از امیرحسین فتحی خواسته بود وضعیت چک های برگشتی انتقال مرتضی تبریزی به آبی پوشان پایتخت را مشخص کند.

نامه ذوب آهن

همچنین سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بعد از انتشار بیانیه باشگاه استقلال در مورد نامه منتشر شده از سوی وی فضای مجازی در گفت و گو با خبرگزاری فارس مطالبی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

باید پنج مسئله را در این مورد بیانیه استقلال بگوییم.

* اول اینکه از اینکه فتحی مدیرعامل استقلال پیدا شده خیلی خوشحالم چون من فکر می‌کردم او گم شده اما با انتشار این بیانیه متوجه شدیم که فتحی پیدا شده و از این بابت خوشحالم هرچند فعلاً این پیدا شدن در فضای مجازی است و هنوز هم پاسخ تلفن را نمی‌دهد.

** دومین مسئله اینکه مدیرعامل استقلال گفته است چک‌هایی که در اختیار باشگاه ذوب‌‌آهن بوده مربوط به اسپانسر باشگاه است و اسپانسر باشگاه باید آنها را نقد می‌کرده است اما ظاهراً فراموش شده که خود فتحی به عنوان مدیرعامل استقلال و ملکی عضو سابق هیأت مدیره این باشگاه پشت این چک را مهر و امضا کرده‌اند و در واقع مسئولیت پرداخت این چک اکنون با باشگاه استقلال است.

*** سومین مسئله اینکه آقای فتحی بهتر است حداقل آخرین اطلاعات را از اسپانسر باشگاهش بگیرد و بعد صحبت کند و بیانیه بدهد چک ۲۰۰ میلیون تومانی استقلال امروز صبح برگشت خورده است و بهتر است که مدیرعامل استقلال این اطلاعات را بگیرد.

*** چهارم اینکه من به همه باشگاه‌ها و بازیکنان و مربیانی که می‌خواهند با استقلال قرارداد امضا کنند توصیه می‌کنم به سراغ اسپانسر باشگاه استقلال بروند زیرا توافق‌نامه و قراردادها با باشگاه استقلال ظاهراً ضمانت اجرایی ندارد و باشگاه استقلال به اجرای تعهداتش همه را به اسپانسر حواله می‌دهد در حالیکه باشگاه ذوب‌آهن که یک باشگاه با قدمت ۵۰ ساله در ایران است با باشگاه استقلال توافق‌نامه امضا کرده و این باشگاه مؤظف به اجرای آن است.

***** پنجم اینکه از شنیدن حرف‌های غیرحقوقی از سوی مدیرعامل استقلال که خودش فردی حقوقی است تعجب کردم. صحبت‌هایی که ایشان مطرح کردند به هیچ عنوان حقوقی نبود این در حالی است که مدیرعامل باشگاه استقلال یک شخصیت حقوقی است. از فتحی می‌خواهم از این به بعد با بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند وارد مذاکره نشود ضمن اینکه من تا امروز به احترام هواداران فهیم استقلال اقدام قضایی روی چک‌ها انجام نداده‌ام اما به خاطر این گونه رفتارها روی چک‌ها اقدام قضایی می‌کنم و منافع باشگاه ذوب‌آهن را پیگیری خواهم کرد. باشگاه استقلال یک چک به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و دو چک ۳۰۰ میلیون تومانی و یک چک ۱۰۰ تومانی دیگر به ما داده است که چک ۲۰۰ میلیونی آنها امروز صبح برگشت خورد و من این مسئله را تا وصول منافع و مطالبات باشگاه ذوب‌آهن پیگیری خواهم کرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار