علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در دیدار مقابل پارس جنوبی مصمم به کسب پیروزی بود و از همان ابتدا قدرتمند بازی را شروع کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری فارس،در خصوص پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی؟

استقلال بازی خوبی انجام داد و حریف هم تیم قدرتمندی بود. استقلال از ابتدا مصمم بود نتیجه را به سود خودش رقم بزند و زمین را به طور کامل از حریف گرفت. آنها اجازه فکر کردن به حریف نمی‌دادند و با همین حملات توانستند ۲ گل به ثمر رساندند استقلال می‌توانست گل‌های دیگری هم بزند اما اینطور نشد. در نیمه دوم طبیعی بود که استقلال به خاطر فشار بیش از اندازه کمی افت کند وقتی تیم از ابتدا آنقدر فشار می‌آورد یک مقدار از نظر بدنی تحلیل می‌رود که این مسئله به خاطر دوندگی طبیعی بود. مهدی رحمتی به جز یکی دو شوت روز آرامی را سپری کرد استقلال مصمم بود برنده شود و بسیار خوب کار کرد. برعکس دیدار مقابل تراکتورسازی که آبی‌پوشان ارسال طولی می‌کردند در این بازی ارسال‌ها از کناره‌ها بود و این اتفاق خطر بیشتری دارد.

* آیا این تیم به روند قابل قبولی رسیده است؟

استقلال هنوز کار دارد هرچه بگذرد. در ادامه بازیکنان خارجی بیشتر با تیم هماهنگ می‌شوند و نیاز به هماهنگی بیشتری دارد تا بتوانند در کارهای گروهی موفق‌تر عمل کنند خوشبختانه مصدومان تیم هم بازگشتند و بازیکنان خارجی هم به کیفیت تیم کمک کردند در بازی مقابل تراکتورسازی هم استقلال می‌توانست کارش را با تساوی به پایان برساند. آنها اگر یک مقدار با آرامش بیشتری بازی می‌کردند و بعد از گل شتابزده عمل نمی‌کردند می‌توانستند‌ به بازی بازگردند. آنها بعد از گلی که خوردند رو به بازی مستقیم آوردند که این بهترین کار برای مدافعان حریف است.

* دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن؟

تیم شرایط خوبی پیدا کرده و بسیار آماده به نظر می‌رسد فقط بازیکنان باید آرامش بیشتری داشته باشند و نفرات با تجربه باید آنها را آرام کند انتظار می‌رود بازیکنانی مثل مهدی رحمتی و منتظری به آرامش تیم کمک کنند و سایر نفرات کارت کمتر بگیرند. ذوب‌آهن هم شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و امیدوارم استقلال بتواند در ادامه روند خوب خود در این بازی امتیاز لازم را بگیرد.

 

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

علی جباری: تیم شکل گرفته ولی کامل نیست؛ همه مشکلاتمان رو به گردن داور نمی اندازیم

علی جباری: سال‌هاست که می‌خواهند ریشه استقلال را بزنند؛ ناکامی در آسیا با صد عدد از این جام‌ها جبران نمی‌شود

علی جباری: وزارت ورزش بسیج شده تا استقلال را نابود کند؛ کاشیما با ذخیره هایش قهرمان آسیا شد

سوپر جام مخفیانه به تیم دوم پایتخت رسید؛ فدراسیون مرهمی بر عقده 50 ساله سوگولی‌ها

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار