محمدحسین زرندی

مدیر روابط عمومی استقلال گفت: مسائل مالی میان دو باشگاه ربطی به حیطه کاری مدیر رسانه ای ذوب آهن ندارد.

به گزارش استقلال نیوز، محمدحسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفتوگو با سایت باشگاه، در واکنش به صحبت های مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* مسائل مالی میان دو باشگاه ربطی به حیطه کاری مدیر رسانه ای ذوب آهن ندارد

من فکر می کنم ایشان جایگاه و اندازه خود را فراموش کرده اند و نمی دانند در چه مرتبه ای حضور دارند و درباره چه شخص و باشگاهی صحبت می کنند. اینکه یک مساله مالی میان دو باشگاه وجود داشت، ارتباطی به حیطه کاری ایشان ندارد.

* عمده طلب باشگاه ذوب آهن پرداخت شده بود

باز هم تاسف خود را از اینکه مسئولان باشگاه ذوب آهن با چنین ادبیاتی در روز بازی استقلال و العین در باره یک موضوع مالی صحبت کردند، اعلام می کنیم. عمده طلب باشگاه ذوب آهن پرداخت شده بود و تنها قسمت اندکی از آن باقی مانده بود که آن هم پرداخت شد. این همه شلوغ کاری برای مبلغی کمتر از یک پنجم اصل رقم، تعجب برانگیز است.

* تجربه مدیریتی فتحی در فوتبال از سن او بیشتر است

کسی که باید خجالت بکشد و سکوت کند، ایشان است زیرا سطح کاری خود را فراموش کرده است. مدیر رسانه ای ذوب آهن نمی داند درباره مدیرعامل و باشگاهی صحبت میکند که 30 میلیون هوادار دارد و 2 بار به قهرمانی آسیا رسیده است. تجربه حضور مدیریتی امیرحسین فتحی در فوتبال بیشتر از سن ایشان است و به او تذکر می دهم که با حفظ ادب و در حیطه کاری خود به اظهار نظر بپردازد و وارد مسایل بزرگترها و باشگاه استقلال نشود وگرنه باید در نهادهای قانونی پاسخگوی صحبت های خود باشد.

 

 اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1397-12-22 23:42
بنظر من آذری تو این قضیه مقصر نیست و تمام حرفهایی که زده حرفه ای و قانونی بود. هرچند من یادم نمیاد آذری قبلا از این لطفها به استقلال کرده باشه چون خودش ذاتا پرسپولیسیه و طبیعتا باید هم شمشیر برای استقلالی جماعت از رو ببندد..
این آقا هیچوقت بازیکن ستون ذوب آهن به استقلال نمیداد ولی برای پرسپولیس همیشه خوش خدمتی میکرد..نمونه ش خلعتبری و مسلمان..البته بهتر بود حالا که بقول خودش پول شون تمام و کمال و تا ریال آخر گرفتن دیگه تریپ تیکه و متلک انداختن و بلبل زبونی رو کنار میذاشت و حرمت مدیر عامل استقلال یعنی هم صنف خودش بیشتر از این نمیشکست..بگذریم..
اما چند خطی درباره جناب امیرحسن فتحی که خیال میکنه رئیس جمهور شده و میتونه بی عرضه گی ها و بی خیالی های جنون آمیزش پشت هواداران بزرگ استقلال قایم کند..آقای فتحی شما با رای مردم و هواداران مدیر عامل استقلال نشدید که انقدر از هواداران مایه میگذارید. کسی که آنقدر بی خیال و گماشته س که دو ماه آزگار استقلال بزرگ سرگردون و آواره این زمین و اون زمین بکنه و توانایی دست و پا کردن یه زمین چمن خوب و استاندارد ناقابل رو نداشته باشه،حقش هم هست که از طرف مدیر عامل سختگیر ذوب آهن با خاک یکسان شود..کاش هرچه زودتر خصوصی بشیم و نجات پیدا کنیم چون فوتبال دولتی و سیاسی یعنی جنگ زرگری و شل کن سفت کن بین مدیران نابلد دولتی و لاحاصل به سمت نقطه صفر میل کردن تا ابد...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار