مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دیدار با ماشین سازی تبریز

بازیکنان استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز گفتند: تمام هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز بود تا بتوانیم به قهرمانی امیدوار باشیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز از هفته بیست و ششم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* مهدی قائدی

گل امروز من لطف خدا بود و خدا را شکر که مربی ما باز هم به من اعتماد کرد و خوشحالم که گل زدم تا پاسخ اعتماد او را بدهم.

در این خصوص صحبتی ندارم و هر چه مربی بگوید همان می‌شود اما خوشحالم که از اعتمادی که به من شد استفاده کردم و خیلی مسائل را جبران کردم.

هر چه مربی بگوید همان می‌شود.

* امید نورافکن

خوشحالیم که برنده شدیم و خوشحال‌تریم که مهدی قائدی گل زد چرا که او در چند وقت اخیر مشکلاتی داشت و من و همه بازیکنان از گلزنی او خوشحال هستیم.

خدا را شکر که قائدی به ما کمک کرد تا در روند رو به رشدی که داشتیم کار را ادامه دهیم. امیدوارم که در بازی با پدیده شهر خودرو هم بتوانیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم.

در ضدحمله که برای ماشین‌سازی به دست آمد پشت دفاع خالی بود و شاید باید بهتر کار می‌کردیم اما کارتی هم که گرفتم برای هم‌تیمی‌هایم بود.

ما باید تلاش کنیم و برد امروز را از یاد ببریم چرا که مهمترین بازی ما بازی با الهلال عربستان است.

کرانچار مربی ما است و همه ما او را دوست داریم اما هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد موظف هستیم که انجام دهیم اما او مربی خوبی است و ما هم او را دوست داریم.

ما 5 امتیاز عقب هستیم و تا روز آخر همه امتیازات را بگیریم. ‌آن وقت در روز آخر مشخص می‌شود که قهرمان می‌شویم یا نه.

* میثم تیموری

من بعد از یک سال و یک ماه توانستم برای استقلال بازی کنم و این باعث شد که حس خوبی از این موضوع داشته باشم.

در استقلال مانده بودم تا بتوانم برایش بازی کنم.

نمی توانم خودم بگویم از عملکردم راضی هستم یا نه بلکه باید هواداران و کادر فنی از عملکردم راضی باشند. خوشبختانه در رختکن که برخورد خوبی را از سوی بازیکنان و کادر فنی دیدم.

من برای فصل بعد با استقلال قرارداداد دارم و برنامه خاصی برای جدایی ندارم. 

* داریوش شجاعیان

برای ما بازیکنان فرقی ندارد که کداممان در ترکیب حضور داریم مطمئن باشید هر کسی لباس استقلال را می‌پوشد با جان و دل تلاش می‌کند تا تیم موفق شود.

شایعات فقط در فضای مجازی مطرح می‌شود و شما باید به درون تیم بیایید و ببینید بچه‌ها چقدر با هم همدل هستند.

دربی بازی سنگینی بود و همه آرزو داشتند در این مسابقه پیروز شوند. مطمئن باشید ما هم همه تلاش‌مان را کردیم تا برنده آن مسابقه باشیم. متأسفانه بعد از شکست در دربی هجمه زیادی به تیم وارد شد و همین باعث شد بازیکنان استرس بگیرند.

در بازی با سایپا هم می‌خواستیم نتیجه دربی را جبران کنیم اما نشد ولی خوشبختانه مقابل الهلال،‌ سپاهان و ماشین‌سازی پیروز شدیم.

خدا را شکر دوباره هواداران هم به ما اعتماد کردند و به روزهای خوب‌مان بازگردیم.

شاید خیلی‌ها از هواداران پس از بازی از فرشید اسماعیلی دلخور بودند،‌ اما همه می‌دانند او پنج، شش ماه است با درد برای تیم بازی می‌کنند و همه هواداران می‌دانند چقدر برای تیم زحمت کشیده است. فقط الان می‌خواستم بگویم همه بچه‌ها با درد تلاش می‌کنند تا استقلال نتیجه بگیرد.

 * علی کریمی

خدا را شکر که امروز برنده بازی شدیم و 3 امتیاز حساس را به نام خود ثبت کردیم. 3 امتیاز این بازی بسیار برای ما مهم بود که ما بتوانیم همچنان در بالای جدول باشیم.

برای رسیدن به پیروزی بسیار تلاش کردیم و فشار زیادی را متحمل شدیم. برنامه مسابقات استقلال فشرده است و باید در آسیا هم بجنگیم. امتیاز این بازی بسیار مهم بود که توانستیم کسب کنیم.

بازیکنان با قرص، آمپول، مصدومیت و درد برای استقلال بازی می‌کنند که نام این باشگاه را بالا ببرند.

باید از هواداران هم تشکر کنم که از دقیقه اول تا دقیقه 90 ما را حمایت کردند و به ما روحیه دادند.

امیدوارم در پایان فصل اتفاق خوبی رخ دهد. صادقانه باید بگویم که ما هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم. به هر حال امروز پرسپولیس امتیاز از دست داد و امکان دارد در ادامه بازهم این اتفاق رخ بدهد. تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است تا امتیازات را جمع کنیم و در نهایت منتظر لغزش سایر تیم‌ها هستیم.

تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نتیجه خوبی مقابل الهلال کسب کنیم. الهلال بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای دارد، حتی نیمکت‌نشینان این تیم هم از ملی‌پوشان تیم ملی عربستان هستند.کارمان بسیار سخت است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

به هواداران حق می‌دهم که از باخت در دربی ناراحت باشند ما خودمان هم بسیار ناراحت شدیم، اما خدا را شکر که پس از آن مسابقه توانستیم خودمان را جمع کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. تلاش خواهیم کرد با وجود خستگی‌هایی که در ساق بازیکنان وجود دارد دل هواداران را شاد کنیم.

* پژمان منتظری

ماشین‌سازی تیم خوبی بود و با برنامه مقابل ما بازی کرد. آنها به دنبال دفاع و استفاده از ضدحمله بودند و فوتبال خوبی هم انجام دادند اما ما هم توانستیم موقعیت‌سازی کنیم.

اوضاع مالی ما بهتر از پرسپولیسی‌ها نیست، مشکلاتی وجود دارد و مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا این مشکلات را حل کنند اما در کل موفقیت استقلال برای ما مهم است.

ما اشتباهاتی داشتیم اما بازی به بازی پیش می‌رویم. الان هم به بازی به الهلال فکر می‌کنیم و بعد از آن به بازی‌های لیگ فکر خواهیم کرد.

فرشید باقری ستاره ما است و در این فصل کمک‌های زیادی به ما کرده اما اشتباهاتی داشت و خودش هم قبول دارد که اشتباه کرده است. اما او دلش با تیم است و من با آقای فتحی حرف می‌زنم تا فرشید به استقلال برگردد چرا که به او نیاز داریم همانطور که به قائدی نیاز داریم. او اشتباهاتی داشت اما به اشتباهاتش پی برد و همه به او کمک کردند تا مشکلش حل شود. او استعداد کم‌نظیری در فوتبال ما است و من با او حرف زدم. او 4 جلسه خوب تمرین کرد و دیدید که در 15 دقیقه بهترین بازیکن زمین بود. ما جوان‌های خوبی در تیم مثل محسن کریمی، آذری و صیادمنش داریم و باید مراقب آنها باشیم. من از آقای خطیر خواهش می‌کنم به این مسأله ورود کند چرا که این بازیکنان آدم‌های زیادی اطرافشان است.

شاید این بچه‌ها از حرف‌های من ناراحت شوند اما قائدی نباید تنها زندگی کند و باید خانواده‌اش کنار او باشد هر چند که خانواده‌اش الان با او هستند. باشگاه باید برای این بازیکنان هتل بگیرد و باید خانواده بازیکنان کنارشان باشد. چرا باید صیادمنش تنها زندگی کند؟ چرا که در این صورت استقلال ضرر می‌کند. متأسفانه فضا به گونه‌ای است که به این بچه‌ها زیاد توجه می‌شود من از آنها توقعی ندارم چرا که 20 سال سن دارند. ما قائدی را یک سال از دست دادیم، یکی گفت او نیمار است، دیگری گفت او مسی است اما او باید خودش باشد و دیدید که امروز چه فوتبالی بازی کرد. امیدوارم باشگاه کمک کند و استعدادهایمان را نگه داریم.

متأسفانه در این چند سال تیم‌های خوبمان را از دست دادیم چرا که وقتی تیم خوب می‌شود بازیکنان‌مان را از دست می‌دهیم. ما دربی را باختیم و این در حالی است که می‌توانستیم برنده شویم. ما خوب بازی کردیم اما طبیعی است که هواداران ناراحت باشند و همین موضوع روی ما بعد از بازی فشار آورد. ما می‌خواستیم بازی با سایپا را از دست ندهیم اما این اتفاق رخ نداد. ما حتی به تراکتورسازی باختیم در روزی که بد نبودیم اما هواداران باشگاه را دوست دارند و قدردان بازیکنان هستند. ما روند خوبی داریم و اتفاق خاصی هنوز نیفتاده است. ما در جام حذفی حذف شدیم اما در لیگ بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم در آخر موفق باشیم. در آسیا هم سوم هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا در پایان بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و به هواداران پاداش بدهیم.

الان درباره استقلال حرف می‌زنم و اجازه بدهید در خصوص تیم ملی بعداً صحبت کنم. 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار