وینفرید شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از دربی رسانه‌ها شانس ما را کم می‌دانستند ولی ما برگشتیم و مهم این است که تیم‌مان چنین شخصیتی دارد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین لمروز تیم فوتبال استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* دیدار استقلال و الهلال؟

ما سه بار الهلال را شکست دادیم. امیدوارم در مسابقه بعدی هم برنده شویم. الهلال تحت فشار است و فینال جام عربی را واگذار کردند. امیدوارم با تمام توان در دیدار بعدی به میدان برویم و بتوانیم نتیجه لازم را بگیرم.

* آیا تیمش می‌تواند در دیدار بعدی مقابل الهلال نتیجه لازم را کسب کند؟

بله، نسبت به کسب نتیجه در این مسابقه امیدوار هستیم. الهلال تیم قدرتمندی است و ما هم به نظم تاکتیکی خوب و قدرت مناسب برای موفقیت در این دیدار نیاز داریم. به ابوظبی می‌رویم و دو جلسه در آنجا تمرین می‌کنیم می‌خواهیم بهترین تاکتیک را در این بازی اتخاذ کنیم.

* درخواست بازگشت فرشید باقری را دادید؟

علی کریمی کمی سرماخورده است و در این پست فقط یک بازیکن داریم و از سوی دیگر باقری هم بیرون است. بهتر است تصمیم نهایی را در پایان فصل بگیرم. الان به باقری نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کرده‌ام و باشگاه هم می‌تواند در پایان فصل تصمیم نهایی را در مورد او بگیرد.

* وضعیت ووریا غفوری؟

غفوری طی دو روز گذشته زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرده است و امروز یک مقدار خسته بود تمرینات ویژه‌ای را با او برگزار می‌کنیم و دوشنبه آخرین تمرین تیم است و همه چیز مشخص می‌شود.

* رقابت استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر؟

در حال حاضر لیگ مهم نیست ما فعلا بازی با الهلال را پیش‌رو داریم و سپس با پدیده بازی می‌کنیم. ما بعد از دیدار مقابل الهلال در ابوظبی ریکاوری می‌کنیم فعلا فکرمان روی دیدار با الهلال است و سپس به لیگ می‌پردازیم شما دیدید بعد از دربی چقدر رسانه‌ها شانس ما را کم می‌دانستند ولی ما برگشتیم و مهم این است که تیم‌مان چنین شخصیتی دارد.

 

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار