اسماعیل خلیل زاده

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: کادر فنی با سیاه نمایی وعده ساختن استقلال رویایی در فصل بعد را می دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده نائب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت فوتبالی، ضمن انتقاد از عملکرد شفر در بازیهای حساس و تعیین کننده، صحبتهایی مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

* شفر با احساسات پاک هواداران استقلال بازی کرد

استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را به دلیل عملکرد ضعیف شفر و کادر فنی از دست داد و شفر و کادر فنی اش با احساسات پاک هواداران استقلال بازی کرد.

* کادر فنی با سیاه نمایی وعده ساختن استقلال رویایی در فصل بعد را می دهد

با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه مدیریت باشگاه و به دنبال آن هیات مدیره استقلال تمام تلاشش را کرد تا یک تیم قوی در نیم فصل دوم بسته شود. در مقایسه با دیگر تیمهای لیگ برتری شرایط استقلال از نظر داشتن بازیکن در پستهای مختلف از همه تیم های لیگ برتری بهتر است و یکی از بهترین استقلال های تاریخ را از نظر مهره شاهد هستیم اما به دلیل ضعف فنی و مدیریت ضعیف داخل تیم، استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. در واقع کادر فنی در یک فصل گذشته با از دست دادن جام حذفی، کورس قهرمانی لیگ برتر و شرایط نامعلوم و سخت در لیگ قهرمانان آسیا از نظر هواداران مردود شده است و این کادر فنی با سیاه نمایی، وعده ساختن استقلال رویایی در فصل بعد را می دهد!

* هیات مدیره برای تغییر کادر فتی به فتحی اختیار تام داده است

هیات مدیره باشگاه اختیار تام را به آقای دکتر فتحی، مدیر عامل محترم داده است تا هر چه سریع تر نسبت به تغییر کادر فنی اقدام کند و یک مربی خوب در حد نام استقلال جایگزین کند تا هواداران از همین امروز برای درخشش در فصل آینده امیدوار باشند. این قول را به هواداران استقلال خواهم داد که بنده و دیگر اعضای هیات مدیره برای تامین منابع مالی لازم برای اعتلای نام استقلال نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا هواداران عزیز و خونگرم استقلال هیچ نگرانی نداشته باشند.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اسماعیل خلیل زاده: این ترکیب هیات مدیره می تواند کارگشا باشد؛ امیدوارم بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار