رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه داوران ما جرات ندارند اشتباه را قبول کنند و خیلی راحت می گویند توپ اوت شده و جوابشان تنها همین است.

 

به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، در خصوص تساوی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان؟

استقلال نمایش خوبی به ویژه در نیمه دوم داشت. استقلال بازی را اندکی با استرس آغاز کرد زیرا می خواست برنده باشد و این موضوع روی روند کار گروهی تاثیر داشت. تیم تغییراتی نیز داشت و با گذشت زمان بهتر شدیم. در بین دو نیمه با صحبت های کادرفنی و دیگر نتایج شرایط تغییر کرد و بازیکنان هجومی تر بازی کردند و شرایط بهتر شد. قائدی در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد و اکثر پاس ها رو به جلو بود و کارهای ترکیبی به خوبی انجام شد و به نتیجه نیز رسیدیم و توپ به تیرک خورد و دروازه بان حریف چند مهار داشت. گل سالم نیز به ثمر رسید اما داور به اشتباه اوت گرفت. تیم در نیمه دوم تیم جنگندگی بالایی داشت و روحیه خوبی در تیم دیدیم.

* اشتباهات داوری؟

نمی دانم چرا اشتباهات همیشه به این شکل است و باید به ضرر استقلال باشد؟ سرنوشت لیگ را داوران رقم زدند. چه کسی الان جوابگو است؟ مطمئنا کمیته داوران علیه داوران حرف نمی زند اما همه مشاهده می کنند که چه خبر است. کل فدراسیون 100 نفر است و می گوید توپ اوت شده اما 20 میلیون نفر دیدند که اوت نشده است. اشتباهات داوری همیشه در مسابقات وجود دارد و از var استفاده می کنند تا اشتباهات کنترل شود اما در فوتبال ما این اتفاق رخ نمی دهد. داور پشت دروازه از یک متری بر توپ و قائدی اشراف دارد و اوت را نمی بیند اما داور از 40 متری اوت را دیده است. این برای داوری ما بد است و فوتبال ما با این قضاوت ها خراب می شود.

* انتقاد از چینش داوران؟

مگر نمی گویند بازی ها حساس است و باید داور قوی قضاوت کند پس چرا از داوران برتر لیگ استفاده نشده است. متاسفانه کار از کار گذشته است اما برای یک مربی جوان مانند مجیدی حیف است. این برد برای استقلال خیلی مهم بود و می توانست استقلال را به قهرمانی امیدوار کند و شانس تیم را بالا ببرد.

* صحبت پایانی؟

متاسفانه داوران ما جرات ندارند اشتباه را قبول کنند و خیلی راحت می گویند توپ اوت شده و همه چیز را به مسخره گرفته اند و جوابشان تنها همین است. فوتبال ایران با هواداران زنده است و وقتی هواداران نیایند، مانند کشورهای دیگر می شویم که هوادار ندارد. با این روند مسابقات ما نیز هواداران را از دست می دهیم و آنها دلسرد می شوند و جذابیت فوتبال ما کم خواهد شد. واقعا نمی دانم چه چیزی می شود گفت. وقتی اشتباهات زیاد می شود، انگیزه ها کم می شود و دیگران مسابقات را رها می کنند و در دراز مدت اتفاقات بدی رخ خواهد داد.

   

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار