وریا غفوری

باشگاه استقلال بعدازظهر روز جمعه مذاکرات اولیه با وریا غفوری را بر سر تمدید قرارداد آغاز کرد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بعد از ظهر دیروز مذاکرات باشگاه استقلال با وریا غفوری مدافع تیم استقلال آغاز شد‌.

در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خود را به وریا غفوری برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد نامبرده ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.

در روزهای آینده باشگاه استقلال با دیگر بازیکنانی که قصد تمدید با آنها وجود دارد مذاکره خواهد کرد.

لازم به ذکر است سیاست باشگاه استقلال در مذاکره با بازیکنان جهت تمدید قرارداد، تاکید بر حفظ آنها و شفافیت در همه موارد است و در این راستا هواداران عزیز استقلال به صورت دقیق در جریان نحوه مذاکرات قرار خواهند گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، جدا از اینکه بازیکن سالاری امری نکوهیده است و صد در صد باشگاه بزرگ استقلال به نام ها و ستاره ارجحیت دارد اما نوع نگارش متن خبر قرار گرفته روی خروجی سایت رسمی و کانال تلگرام باشگاه استقلال در خصوص مذاکره با وریا غفوری بر سر تمدید قرارداد که در بالا خواندید، تداعی گر بی میلی باشگاه برای تمدید قرارداد با این مدافع باتعصب است.

وریا غفوری در مصاحبه بعد از دیدار مقابل سپیدرود رشت صراحتا اعلام کرد اولویت اول، دوم و سوم او استقلال است و خواهد بود اما مشکلات عجیبی که بعد از انتشار پست های اینستاگرامی در حمایت از مردم و انتقادات شدید از عملکرد دولت در طول فصل گذشته برای او پیش آمد که حتی او را مجبور به دادن تعهد در حراست وزارت ورزش کردند، این شائبه را در بین هواداران استقلال بوجود آورده که وزارت ورزش خواهان عدم تمدید قرارداد با غفوری است و فشارهای زیادی از سوی وزیر و معاونانش در این باره به مدیران زیر دستی خود در باشگاه استقلال اعمال می شود.

وریا غفوری ستاره متعصب و بی چون و چرای ترکیب استقلال است و هواداران دیگر اجازه این را نخواهند داد که وزارت ورزش همچون فصول گذشته تیم آنها را از نظر بازیکن و ستاره تار و مار و نابود کند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار