آیاندا پاتوسی

هافبک اهل آفریقای جنوبی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دوره حضورش در این تیم گفت: اتمسفر و جو فوتبال ایران خیلی بهتر از آفریقای جنوبی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، آیاندا پاتوسی هافبگ اهل آفریقای جنوبی باشگاه استقلال که در تعطیلات نیم فصل به این تیم اضافه شد، در تازه‌ترین مصاحبه خود، روایت جالبی از حضور در ایران و بازی در لیگ برتر داشته است. وی که با نشریه «kickoff» آفریقای جنوبی مصاحبه کرده، سطح لیگ ایران را بالا دانسته و همچنین تأکید کرده است که جدایی از تیم بلژیکی، بهترین تصمیم او در فوتبال بوده است. هدفم این است که در فوتبال بدرخشم، در ادامه متن این مصاحبه می خوانید:

* بهترین تصمیم من ترک کردن بلژیک بود

چیزی که باعث خوشحالی من پس از پیوستن به تیم کیپ‌تاون آفریقا بود، آدم‌های خوب بودند که اطرافش قرار داشتند و اگر کار اشتباهی انجام می‌دادم، به من تذکر می دادند. بهترین تصمیم من ترک کردن بلژیک و پیوستن به تیم کیپ‌تاون بود؛ این بهترین انتقالم در فوتبال بود و هرگز از آن پشیمان نیستم. مسئولان این تیم می‌خواستند قرارداد جدیدی با من امضا کنند اما از سوی دیگر تلاش می‌کردند تمام درهایی که روی من باز بود را ببندند.

* ایران کشور راحتی برای زندگی کردن نیست

ایران کشور بسیار خوبی است اما کشور راحتی برای زندگی نیست. با این حال فوتبال اینجا واقعاً هیجان‌انگیز است و مردم زیادی هستند که تیم‌هایشان را دوست دارند. در ایران زمانی برای بیرون رفتن وجود ندارد و باید تمام تمرکزت روی فوتبال باشد. ما هر سه یا چهار روز یکبار در لیگ خلیج‌فارس و لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کردیم و فرصت دیگری نداشتیم.

آیاندا پاتوسی

اتمسفر و جو فوتبال ایران خیلی بهتر از آفریقای جنوبی است

لیگ خلیج‌فارس اصلاً ساده نیست. در هر مسابقه، ورزشگاه پر از تماشاگر می‌شود. اتمسفر و جو فوتبال ایران خیلی بهتر از آفریقای جنوبی است. ایران لیگ سختی دارد و هیچ‌کس نمی‌خواهد ناامیدکننده باشد. خوشحالم که خودم را خیلی‌زود با ایران هماهنگ کردم. سرمربی تیم به من اعتماد به نفس داد. از هر قدم فوتبالم در ایران لذت می‌برم.

علاقه ایرانی ها به فوتبال شگفت‌انگیز است

زندگی در ایران آسان نیست، آنها قوانین زیادی دارند که باید رعایت کرد. ایران یک کشور اسلامی است. آنها به دین احترام می‌گذارند ولی به نظرم بازی برای استقلال سخت‌تر است. شما نمی‌توانید راحت از خانه بیرون بروید چون تیم، هواداران زیادی دارد. علاقه آنها به فوتبال شگفت‌انگیز است. به نظرم اینجا قطعاً یک مکان مناسب برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای و جدی است.

  

خبرگزاری مهر

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار