امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هواداران محترم استقلال مطمئن باشند که شایعه کسر امتیاز را با جدّیت تمام پیگیرى وانشاالله خطری باشگاه را تهدید نخواهد کرد.

  

 

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، در خصوص شایعاتی که مبنی بر احتمال کسر 6 امتیاز از استقلال مطرح شده صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* شایعه کسر امتیاز از استقلال صحیح نیست

این موضوع به هیچ وجه درست نیست و صحت ندارد. باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات پروپئیچ بیش از یک ماه فرصت دارد و از مدت ها قبل نیز رایزنی ها و مذاکرات خود را برای پرداخت مطالبات این بازیکن آغاز کرده است.

*خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی کند!

صحبت های بسیاری طی ماه های اخیر برای پرداخت مطالبات این بازیکن انجام شده است. جلسات و گفت و گوهای زیادی با فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و همینطور سفیر محترم ایران در کرواسی داشته ایم تا مطالبات این بازیکن پرداخت شود. روز شنبه برای پیگیری این موضوع با آقای تاج ریاست فدراسیون فوتبال صحبت کردم و امروز نیز برای این پیگیری مساله با ایشان مجددا جلسه دارم. هواداران محترم استقلال مطمئن باشند که این موضوع با جدّیت تمام پیگیرى وانشاالله خطری باشگاه را تهدید نخواهد کرد . گفتنی است که پروپئیچ پیش از شروع لیگ شانزدهم از استقلال جدا شده است. باشگاه استقلال از رسانه های محترم درخواست دارد از انتشار مطالبی که فاقد سندیت بوده و باعث نگرانی هواداران میشود، خودداری کنند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار