امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شفر برای دریافت مطالباتش طرح دعوا کرده و ما هم مدارک لازم را آماده داریم که کمترین هزینه را به این مربی پرداخت کنیم.

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۴:۳۰ شبکه خبر در خصوص حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* سرمربی گری مجیدی در تیم ملی امید؟

ما روز گذشته جلسه‌ای با حضور آقای تاج و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم فرهاد مجیدی به تیم ملی امید بپیوندد. مجیدی بازیکن سابق استقلال و مربی خوب تیم ما بوده و تمایل داشتیم او به کارش با ما ادامه بدهد، ضمن آنکه خود مجیدی هم تمایل داشت در استقلال بماند، اما بعد از مشورتی که با دوستان صورت گرفت، باشگاه استقلال منافع ملی را درنظر گرفته و درنهایت مقرر شد او به تیم ملی امید بپیوندد.

* قرار است استراماچونی کی به تهران سفر کند؟

دستیاران او در حال حاضر در تهران هستند و ما در حال مذاکره هستیم که ان‌شاءالله قرارداد نهایی امضا شود. همه تمهیدات برای حضور این مربی انجام شده و فقط امضای نهایی باقی مانده است.

* آیا شفر در استقلال دلالی بازیکن می‌کرده است؟

شفر مربی ما بوده و زحمات زیادی کشیده است، ما هم ممنون زحمات او هستیم و او تا جایی که می‌توانست در حد بضاعتش به ما کمک کرد، اگر هم قطع همکاری شده، به خاطر مسائل فنی بوده و حالا هم برای او در طول زندگی ورزشی و شخصی آرزوی موفقیت می‌کنیم. امیدوارم همه چیز بین ما و شفر مسالمت‌آمیز حل شود و معتقدم باز کردن این مسائل و طرح آن در شأن باشگاه استقلال نیست.

* آیا شفر به تیم دیگری رفته است؟

من هم در رسانه‌ها و اخبار شنیده‌ام که او با باشگاه بنی‌یاس قرارداد امضا کرده است، اما او برای دریافت مطالباتش طرح دعوا کرده و ما هم مدارک لازم را آماده داریم که کمترین هزینه را به این مربی پرداخت کنیم.

* آیا رقم قرارداد استراماچونی مشخص است یا خیر؟

رقم قرارداد را نمی‌توانم بگویم، اما رقم معقول و خوبی است و امیدوارم از خدمات این مربی بهره مند شویم.

* استقلال در نقل و انتقالات چه کاری انجام داده و در حالی که مربی خارجی به این تیم می‌آید چه کسی تیم را می‌بندد؟

مجیدی لیستی به ما نداده است، ولی ما از او خواهش کرده بودیم نفرات مدنظرش را بگوید، البته ما جلسه‌ای با دستیاران استراماچونی برگزار خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن نقاط ضعف و قوت خودمان را تقویت کنیم.

* آیا استقلال با بازیکنی قرارداد بسته یا خیر؟

هنوز با بازیکنی قرارداد نهایی نبسته‌ایم، اما طی روزهای آینده این کار صورت خواهد گرفت.

* آیا وزارت ورزش برای رسیدگی به استقلال و پرسپولیس توازن را برقرار می کند یا خیر؟

طبق قانون، وزارت ورزش نمی‌تواند به هیچ‌کدام از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند، حتی یک ریال اجازه پرداخت ندارد و مجلس، وزارتخانه را ممنوع کرده است، پول ما از طریق اسپانسر مشترک یعنی ایرانسل واریز می‌شود که در اینجا جا دارد از اسپانسر باشگاه و همچنین جناب آقای جهرمی وزیر ارتباطات تشکر کنم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار