سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان برای موفقیت در این تیم باید خیلی چیزها را تغییر دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب استراماچونی به‌عنوان سرمربی جدید استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

انتخاب استراماچونی به‌عنوان سرمربی جدید استقلال؟

من شناخت زیادی از این مربی ندارم و نمی‌دانم چه کارنامه‌ای دارد، ولی از نظر من مسئله نگران‌کننده کم شدن تعداد هواداران استقلال در چند سال اخیر بوده است. استقلال در این چند سال در لیگ برتر قهرمان نشده و همین موضوع هواداران این تیم را کم کرده است. من از مدیریت باشگاه و آقای فتحی که شناخت کافی از ایشان دارم، این انتظار را دارم که به صورت شفاف بگوید شرایطی باشگاه چطور است و استقلال چه مشکلاتی دارد. خیلی‌ها در کوچه و خیابان قدیمی‌های استقلال را می‌بینند و از ما می‌پرسند چرا تیم قهرمان نمی‌شود و انصافاً نمی‌دانیم چه پاسخی به آنها بدهیم.

* ادعای اخیر علی خطیر که گفته است شفر در مورد چند بازیکن استقلال دلالی کرده است؟

اگر هم چنین اتفاقی رخ داده باشد، باید مدیریت باشگاه را مقصر دانست. باشگاه باید اشراف کامل روی جذب بازیکن داشته باشد. همین الان هم استقلال زمان را از دست داده است. حرف زدن در مورد این مسائل چیزی را عوض نمی‌کند. در ضمن وقتی شفر از ایران رفته است دیگر درست نیست پشت سرش حرف بزنیم. این روزها حاشیه‌های زیادی ایجاد شده است و متأسفانه زمان برای استقلال از دست می‌رود.

* آیا استراماچونی می‌تواند در استقلال موفق باشد؟

شاید استراماچونی مربی کاربلدی باشد، ولی این مربی هیچ شناختی از بازیکنان استقلال و بازیکنان دیگر تیم‌ها ندارد. در این شرایط اعضای کمیته فنی باشگاه باید اطلاعات لازم را درباره بازیکنان به سرمربی جدید بدهند تا استراماچونی بتواند نفرات موردنظرش را در استقلال حفظ کند و از طرفی نقاط ضعف تیم هم با جذب چند بازیکن جدید برطرف شود.

* صحبت پایانی؟

یک مربی اروپایی برای موفقیت در کارش نیاز به امکانات قوی دارد و بی‌خود و بی‌جهت نمی‌توان قهرمان شد. اگر پرسپولیس سه فصل پیاپی قهرمان می‌شود به خاطر امکانات بسیار خوبی است که در اختیار دارد، ولی متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد بودیم که استقلال با مشکل زمین تمرین مواجه بوده است. استراماچونی برای موفقیت در استقلال باید خیلی چیزها را تغییر بدهد. او باید روح قهرمانی را به استقلال برگرداند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار