علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال در اقدامی آماتور و حاشیه ساز که نشانی از شیوه صحیح مدیریت را ندارد بیانیه ای عجیب در مورد وضعیت تمدید قرارداد با ستاره های این تیم منتشر کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با سید حسین حسینی، وریا غفوری، علی کریمی و پژمان منتظری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت نقل و انتقالات باشگاه؟

پژمان منتظری فعلا در ایران نیست و منتظریم بعد از حضورش در تهران، با وی وارد مذاکره شویم اما درباره وریا غفوری، سید حسین حسینی و علی کریمی باید بگویم که مدیر برنامه هر سه بازیکن یک نفر است و ما طبق مصوبه هیات مدیره محترم با حضور اقایان سعادتمند و منزوی نمایندگان محترم هیات مدیره با او جلساتی داشته‌ایم. همانطور که می‌دانید باشگاه استقلال متعلق به هواداران است و ما به عنوان خدمتگزاران انها، باید بدون واسطه و شفاف گزارش دهیم و حرفه ای عمل کنیم.

* وریا غفوری؟

وریا غفوری بازیکن ملی پوش و پر تلاش استقلال است. نظر هیات مدیره، مدیرعامل و هواداران عزیز روی حفظ ایشان است. با اینحال وریا درخواستی مبنی بر قرارداد سه ساله و دریافت حدودا نود میلیارد ریال برای سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هیات مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال 97 خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای سی سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز، زیاد است. از آنجایی که درآمد اسپانسری باشگاه استقلال نسبت به سال گذشته نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه هزینه‌های باشگاه با توجه به نوسانات نرخ ارز، با افزایش رو به رو شده، تا این لحظه امکان عقد قرارداد با ایشان میسر نشده است. ما به ایشان اعلام کردیم که شان باشگاه و هوادارانش بسیار اهمیت دارد و خواسته هواداران از هر نامی بزرگتر است. چنانچه در ادوار گذشته بازیکنان‌ بزرگی از استقلال جدا شده‌اند و تنها نام بزرگ استقلال بوده که باقی مانده است. لذا به وریا فرصت 24 ساعته‌ای دادیم تا نظر خود را با توجه به شرایط باشگاه استقلال اعلام کند. در ضمن باید بگویم با توجه به تلاش‌های این دوستان در فصل گذشته، هیات مدیره محترم مساعدت ویژه‌ای درباره مبلغ قرارداد دوستان کرده است. با اینحال فاصله پیشنهادی انها و باشگاه کماکان زیاد است.

* سیدحسین حسینی؟

حسینی کسی است که از استقلال به تیم ملی رسیده است . او در مذاکره اولیه خود و قبل از اتمام فصل با باشگاه، شرطی مبنی بر عدم حضور سیدمهدی رحمتی مطرح کرد که در همان ابتدا با توجه به اینکه باشگاه شرط و شروطی را از هیچ بازیکنی قبول نمی‌کند، مذاکرات متوقف شد تا اینکه بعد از بحث جدایی مهدی رحمتی و پیوستنش به پدیده، عملا شرط مد نظر منتفی و مذاکرات مجددا آغاز شد اما ایشان افزایش سه برابرى نسبت به قرارداد سال قبل و سخن از 60 میلیارد ریال برای دو فصل به اضافه پاداش و شرایط غیر قابل قبول و درشأن باشگاه را به میان آورد. ضمن اینکه او اعلام کرد که باید طلبش از استقلال نقدا تسویه و 40درصد از قرارداد فصل بعد را به صورت پیش پرداخت، دریافت کند و....... درباره ایشان هم مثل وریا، شرایط باشگاه توضیح داده شد ولی با وجود حمایت هیات مدیره و مساعدت آن‌ها، رقم درخواستی حسینی فاصله زیادی با استقلال دارد و به ایشان هم 24 ساعت فرصت داده شد تا به استقلال پاسخ دهد.

* علی کریمی؟

علی کریمی درحال بررسی پیشنهادات خارجی خود بوده و منتظر وی هستیم. لازم است تکرار کنم که منافع باشگاه و هواداران استقلال بیش از هرچیزی برای ما اهمیت دارد. تمام هواداران و مسئولان استقلال تمایل دارند تا بازیکنان خوب و پرتلاش استقلال در سال‌های اخیر با رعایت ضوابط و قوانین در این تیم بمانند. مطالب یاد شده بر مبنای پاسخگویی شفاف و صادقانه به هواداران عزیز عرض شده و امیدواریم بازیکنان نیز با درک شرایط استقلال و علاقه هواداران، ظرف 24 ساعت آینده پاسخ خود را به باشگاه اعلام کنند تا بیش از این فرصت آماده سازی را از دست ندهیم.

* در صورت پاسخ ندادن این بازیکنان و یا جواب رد آنها به استقلال، چه اتفاقی می‌افتد؟

چون حفظ شان باشگاه و منافع تیم برای همه اولویت دارد ، ما بلافاصله وارد مذاکره با گزینه‌های دیگری می‌شویم.

* بازیکنانی که در آستانه حضور در استقلال هستند؟

ما تا به امروز با 5 بازیکن جدید به توافق نهایی دست یافته‌ایم که به وقت مقتضی توسط مدیرعامل محترم باشگاه استقلال معرفی می‌شوند.وی در پایان از هماهنگی کامل مسئولین باشگاه و اعضاى محترم هیأت مدیره با استراماچونی سرمربی جدید تیم درباره ورودی و خروجی بازیکنان خبر داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، همانطور که در مطلب اختصاصی صبح امروز نیز عنوان کردیم(از اینجا بخوانید) بعد از اینکه مربی کروات تیم دوم پایتخت برای یک مشت دلار بیشتر، مسئولان ورزشی ایران را دور زد و به الاهلی عربستان پیوست، منتظر چنین ترکش هایی از جانب وزارت و مدیران گماشته شده توسط وزیر ورزش در باشگاه استقلال بودیم.

شاید گفته های شفر در مورد علی خطیر و حواشی ای که او برای کادر فنی در فصل گذشته ایجاد کرده بود، دارد رنگ واقعیت می گیرد!

البته قصد نداریم یکطرفه علی خطیر را بکوبیم و یا محکوم کنیم اما استقلال نیوز به عنوان یک رسانه مستقل همواره مقابل اشتباهات هیات مدیره و مدیران استقلال ایستاده و خواهد ایستاد.

حال از علی خطیر می خواهیم به جای انتشار پستی دیگر در اینستاگرام برای مظلوم نمایی، مبرا کردن خود از اتهامات و لاپوشانی سو مدیریت مشهود خود، به صورت صریح به موارد زیر با مدرک و ادله مستند پاسخ دهد:

1) سوپرجام 97 و شکایت به دادگاه CAS به کجا کشیده شد و چرا روند صدور حکم طولانی شد؟

2) خائن یا خائنین به استقلال بزرگ و هوادارانش که در طول فصل گذشته بارها اسناد و مدارک محرمانه باشگاه را در اختیار خبرنگاران خبرگزاری های دولتی قرار دادند و حاشیه سازی کردند، چه کسانی بودند و هستند؟! نقش شما در انتشار این اسناد چه بود؟

3) برای اثبات ادعای خود مبنی بر دلال بودن وینفرید شفر البته بدون فتوشاپ اسکرین شات چت های اینترنتی چه ادله قابل استنادی دارید؟

4) چه دلیلی غیر از خشنودی بالادستی هایتان که از سوی هواداران فوتبال متهم به جانبداری از تیمی خاص می باشند، وجود دارد که در حساس ترین برهه فصل نقل و انتقالات با صدور چنین بیانیه آماتور و غیرحرفه ای برای استقلال بزرگ حاشیه سازی می کنید و با زیر پا گذاشتن اصول حرفه ای مذاکرات با بازیکنان آن را وسیله ای برای حاشیه سازی خبرناهاران بی ناهار مانده! می کنید؟

به هر حال این اقدام علی خطیر به احتمال زیاد با هماهنگی امیرحسین فتحی بوده است. فتحی فصل گذشته مدعی شد اگر زودتر به استقلال آمده بود، تیام و جپاروف را حفظ می کرد اما گویا این ادعا تنها یک وعده توخالی و پوچ بوده و هست و مدیران استقلال برای خوشایند وزیر ورزش و اطرافیان او و برای کم کردن داغی که برانکو بر روی پیشانی آنها گذاشت، همانند فصول گذشته در پی اجرای دقیق ماموریت خود یعنی ایجاد حاشیه، پراندن ستاره ها و ستون های استقلال و ویران کردن ساختار دوباره شکل یافته این تیم هستند.

به امید روزی که استقلال از چنگال ظلم رهایی پیدا کند و به دست مالکان واقعی آن یعنی هواداران و پیشکسوتان دلسوز بیافتد.

 

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
محمدباقر
+3 #1 محمدباقر 1398-03-27 13:05
آخرین سناریو وآخرین خاکریزبرای تضعیف استقلال قبل از خصوصی شدن -نفوذ در ساختار باشگاه-
پلن بعدی که ازدست استقلال واستقلالیها خارج است تا همیشه باقی است= فدراسیون نشینها ، کمیته انضباطی، کمیته اخلاقی ، وزیروِرییس جمهوروبدنه دولت
قلعه نوعی حتی در سالهایی که باهزار مشقت جام برای استقلال می گرفت به دستهای پشت پرده برای جلوگیری از قهرمانی استقلال اشاره کرده بود ومیدانست
یادمان هست زمانی که لیست بازیکنان برای شرکت در جام باشگاههای آسیا به موقع ارسال نشده بود-به عمد- واستقلال ازشرکت در این جام محروم شدصفایی فراهانی رییس وقت فدراسیون جمله ی معروفی گفت =عابرو واعتبارم راخرج استقلال نمی کنم= ولی دولت روحانی از رعیس جمهور تا وزیر ورییس فدراسیون وزیر مجموعه ها تمام تلاش خودرا صرف کسب جامهای کذایی برای تیمشان کردند حتی به قیمت تضعیف تیمهای رقیب وحتی به قیمت برکسب اتهام به جانبداری واضح وافتضاح
نقل قول کردن
Javan
+2 #2 Javan 1398-03-27 19:05
من از این بی تفاوتی در استقلالیهای با غیرت متعجبم ، چرا علیه این خطیر نامرد و نفوذیهای لنگی خائن هیچ اقدامی انجام نمیشه؟! کسانی که در کنار وزارت و فدراسیون و داوران و صدا و سیمای لنگی و مافیای اقتصادی سیاسی رسانه ای لنگ تا تونستن به استقلال ضربه زدن و هودارانش را دلخون کردن، بنظر من استقلال نیوز باید از طریق فضای مجازی بیشتر استقلالیها را از این خیانت مطلع کند
نقل قول کردن
ابووووووو
+2 #3 ابووووووو 1398-03-28 05:05
واقعا آخرین تیرهای ترکششون رو به قلب تاج دارن میزنن بله موافقم که هیچ بازیکنی حق نداره برای باشگاه طاقچه بالا بذاره ولی آیا افتخار نیاوردن و کسب نکردن جام در این سالها فقط بخاطر کم کاری بازیکناس؟ خیر، کل مجموعه در گندی که این چندساله زده شده مقصرند. آقای خطیر آقای حسینی آقای غفوری و..... لطفا همتون برین اصن هرکسی که باعث ایجاد تشنج میشه باید بره تیمو بدین به صاحبای واقعیش کسایی که از زندگی خودشون زدن تا تاج بمونه. برای هوادار این دردآوره که تو استقلال کاپیتانها به جون هم بیافتن مدیر و بازیکن اسرار رو جار بزنن اسناد محرمانه تو رسانه ها دست به دست بشه کاپیتان اولمون به هر دلیلی دل چرکین از تیم بره ستارهای هر فصلمون آخر فصل بخاطر بیکفایتی مدیران برن. نه هوادار این تیمو نمیخواد آقای خطیر اینجا تاجه بفهم اینجا حرمت داره بفهم قرارداد نباید منتشر شه فایل صوتی صحبتهای خصوصی نباید منتشر شه چانه زنیهای بازیکن و باشگاه نباید به گوش هوادار برسه. این هوادار دلش خونه داغونه بیشتر داغونش نکن. بلدیم مدیر انتخاب کنیم
فقط همتون برین و ما رو با تاجمون تنها بزارین.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار