احمد سعادتمند

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در اعتراض به شرایط نابسامان این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال از سمت خود استعفا کرد. اگر چه در برخی محافل دلیل این استعفا دوشغله بودن او به دلیل مسئولیت همزمان در وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال عنوان شده، اما ماجرا چیز دیگری است.

خبرگزاری تسنیم و مهر در تحلیل های جداگانه ای علت استعفای رئیس هیات مدیره استقلال را اوضاع نابسامان باشگاه و نارضایتی از روند مذاکرات با بازیکنان دانستند:

سعادتمند به دلیل اوضاع نابسامان باشگاه استقلال و عدم وجود نظم و انضباط اداری و مالی از سمت خود استعفا کرده است.

سعادتمند به نوع اداره باشگاه، جدایی چند بازیکن و نحوه مذاکره مسئولان باشگاه با بازیکنان، اعتراض‌هایی داشته و تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند.

ناهماهنگی‌های مدیریتی، اختلافات درونی، نارضایتی بازیکنان از روند مذاکرات، عدم رضایت هواداران و ناهماهنگی کادر مدیریتی با هیات مدیره، اصلی ترین دلیل استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بود.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه وضعیت استقلال هر روز بحرانی تر از روز قبل می شود و تنش بین علی خطیر و ملی پوشان این تیم از جمله حسینی، غفوری و منتظری به بالاترین حد خود رسیده، احمد سعادتمند از حضور در هیات مدیره استعفا داده، وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان ملی پوش مشخص نشده و خریدهای احتمالی که از آن ها نام برده می شود اکثرا درجه 2 یا 3 هستند و در حد نام بزرگ استقلال نیستند؛ امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال سیاست سکوت در پیش گرفته و خبری از او نیست!

سکوت عجیب فتحی این شائبه را بوجود می آورد که برنامه تضعیف استقلال همانند فصول قبل به بهترین نحو در حال اجرا می باشد. باز هم به مدیران نامدیر باشگاه استقلال یادآوری می کنیم که استراماچونی که هیچ، بدون بازیکن درجه یک و با خریدهای درجه 2 و 3 چنانچه یورگن کلوپ را هم بیاورید، تیم نتیجه نخواهد گرفت.

استقلال بزرگ بازیکن بزرگ و درجه یک می خواهد.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1398-03-28 21:27
ضمن سپاس و تشکر فراوان از تحلیل درست و دقیق سرکار خانم ملکی،
کاش میشد به آقای سعادتمند این پیام را رساند که او اگر یک استقلالی غیرتمند و آزاده بود به جای استعفا و فرار از میدان و واگذاشتن میدان به دست نا اهلان و نامحرمان ، می ماند و خائنین و جریانهای نفوذی و خیانتها را افشا میکرد و از استقلالیهای غیرتمند کمک می خواست و دادخواهی می کرد.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار