اخبار باشگاه استقلال

در حالیکه به زودی سرمربی جدید تیم استقلال وارد تهران خواهد شد، هنوز وضعیت بازیکنان این تیم مشخص نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، خبرها حاکی از این است که سرمربی ایتالیایی آبی پوشان به زودی به ایران خواهد آمد اما وضعیت روند جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد ملی پوشان  این تیم بحرانی و نا امید کننده است.

* علی کریمی در آستانه جدایی از استقلال!

علی کریمی، هافبک تیم فوتبال استقلال برای ماندن در این تیم وضعیت مبهمی دارد. آخرین اخبار حاکی از آن است که این بازیکن در حال مذاکره با چند تیم داخلی و خارجی بوده و مذاکرات مثبتی هم با استقلال نداشته است.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خبرنگار تسنیم خبر داد که کریمی قصد جدایی دارد و باشگاه استقلال در حال مذاکره با آرش رضاوند هافبک سایپاست تا این بازیکن را به‌عنوان جانشین کریمی جذب کند.

* استرا فردا در ایران..

به گفته مسئولان استقلال استراماچونی فردا وارد تهران خواهد شد. به احتمال زیاد دستیاران سرمربی ایتالیایی استقلال امشب به تهران خواهند آمد تا مقدمات حضور استرا در ایران مهیا شود.

* رونمایی از خریدهای درجه 2 و 3 بعد از آمدن استرا!

تیم فوتبال استقلال با وجود عدم تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته، در فصل نقل‌وانتقالات با پنج بازیکن به توافق رسیده و قرارداد امضا کرده است. ظاهراً قرار است پس از حضور آندره‌آ استراماچونی در ایران، به صورت رسمی از آنها رونمایی شود.

البته این پنج بازیکنی که نام آن ها در رسانه ها گمانه زنی می شود بازیکنان درجه 2 و 3 می باشند و هواداران باید با این خریدها و عدم تمدید قرارداد ملی پوشان، فصل بعد هم قید قهرمانی را بزنند.

* اسپانسر شاخ غول را شکست!

فارس در گزارشی اعلام کرد بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند تا با توجه به طلب 50 درصدی بابت فصل گذشته امروز بخشی از مطالباتشان را دریافت کردند تا برای شروع تمرینات مشکلی نداشته باشند.

البته این خبرگزاری دولتی به این موضوع اشاره نکرد که بدون تمدید قرارداد مهره های اصلی و اضافه شدن خریدهای جدید، شروع تمرینات چه معنایی دارد!

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1398-03-28 21:33
همه ستاره های را فراری داده اند یا دارند فراری میدهند،با این برنامه های خائنانه، بقول خانم ملکی اگر یورگن کلوپ هم بیاید کاری نمی تواند بکند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار