سید حسین حسینی

دروازبان ملی پوش استقلال از توافق برای تمدید قرارداد با این تیم خبر داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از حواشی فراوان بالاخره سید حسین حسینی دروازبان ملی پوش استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر از تمدید قرارداد با این تیم داد.

حسینی در این پست اینستاگرامی اعلام کرد هیچ شرطی برای باشگاه نگذاشته بود و به عشق هواداران با گذشتن از 2/5 میلیارد تومان، قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد.

سید حسین حسینی

 

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی در پست اینستاگرام خود اینچنین نوشت:

سلام خدمت همه آبی ها

من تحت هیچ شرایط، شرطی برای باشگاه نگذاشتم و اولین جلسه هم با آقای منزوی به توافق رسیدم ولی فرداش همه شما دیدید که چه اتفاقی افتاد که تمدید کنسل شد!!!!

در جلسه امروز با آقای منزوی ایشان همه تلاش برای تمدید کردند و بنده هر شرایطی باشگاه گفت قبول کردم و همه جوره با ایشان توافق کردم در صورتی که قبلا هم قبول کرده بودم!!!

فقط و فقط به عشق شما هواداران که طی این چند سال اخیر به من لطف داشتید و هیچوقت لطف و حمایت شما رو فراموش نمی کنم 2/5 میلیارد از قراردادم رو به باشگاه تخفیف دادم و امروز با آقای منزوی که جا دارد از ایشان تشکر کنم بابت این همه احترام و ادب به توافق کامل رسیدم و طی 1-2 روز آینده قرارداد رو امضا می کنم و در آخر طول کشیدن تمدید تقصیر بنده نبود.

یا علی

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1398-03-29 23:31
الحمدلله و خدا را شکر که این سید عزیز و عقاب دوست داشتنی و محجوب استقلال را داریم و ان شاءالله غفوری ، پاتوسی و بقیه ستاره ها هم بمونن ، کاش ابراهیمی ، تیام و .....هم بودن یا میشد برگردن .
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار