امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اقدامی که ما برای پرداخت طلب پروپیچ کردیم به نام ما و به کام باشگاه پدیده شد.

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به مختومه شدن پرونده پروپیچ در برنامه ورزش و مردم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

از شهریورماه به فیفا نامه نوشتیم که آنها هیچکدام را قبول نکردند

پروسه پروپیچ بسیار طولانی بود، نامه های متعددی را از شهریور ماه به فیفا نوشتیم که آنها هیچکدام را قبول نکردند. آنها مدعی شدند که پرداخت طلب این بازیکن از محل درآمدهای فدراسیون در فیفا امکانپذیر نیست. دو سه هفته پیش با آقای تاج صحبت کردم که اگر امکان دارد این کار را خودمان انجام دهیم. چندین و چند بار با رئیس کمیته انضباطی فیفا و روسای مختلف کمیته های فیفا صحبت کردم. چند بار با نمایندگان سفارت ایران در زاگرب صحبت کردم و حتی پول نقدی را در سفارت گذاشتیم که اگر فیفا درخواست ما را قبول نکرد خدای ناکرده مشکلی ایجاد نشود.در نهایت اتفاقی که رخ داد با رایزنی های مختلف صورت گرفت.

به نام ما و به کام باشگاه پدیده شد

کاری که ما کردیم گفتند برای باشگاه دیگر لیگ برتر ما هم به ثمر نشست.ظاهرا پرونده مشابهی هم باشگاه پدیده دارد که به نام ما و به کام باشگاه پدیده شد. دیروز که نامه باشگاه استقلال ارسال شده نامه باشگاه پدیده هم به فدراسیون رفته است. امیدواریم این کار الگویی باشد برای همه. ما در همه زمینه ها اگر اراده ای داشته باشیم قطعا می‌توانیم. امیدوارم پول فدراسیون فوتبال هم برسد و خرج زیر ساخت‌ها شود.

بازیکنی در حد پاتوسی جذب خواهیم کرد

آقای تاج به تنگناهای فدراسیون اشاره کرد و همین مشکلات به باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس تسری پیدا می‌کند. شما دیدید که فیفا اصلا قبول نکرد پول را به حساب فدراسیون بریزد. ما پول پاتوسی را برای پروپیچ می‌گذاشتیم. اگر ما 10 بازیکن می‌گرفتیم و محروم می‌شدیم بی نتیجه بود ضمن آنکه به درخواست سرمربی استقلال اولویت ما جذب فوروارد بود. این وعده را هم به هواداران استقلال می‌دهم که بازیکنی در حد پاتوسی جذب استقلال خواهد شد.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار