ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نبود بازیکن بزرگ در استقلال بزرگترین دلیل برای آسیب رساندن به تیم استراماچونی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، درباره شرایط استقلال با حضور استراماچونی و تغییرات این تیم ، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* نظرتان در مورد نامشخص بودن زمان شروع لیگ برتر چیست؟

تمام تیم ها با برنامه ریزی پیش می روند. با توجه به اینکه زمان شروع بازیها به باشگاهها اعلام می شود آنها یک برنامه مدون را تنظیم کرده تا بتوانند تمرینات بدنسازی، کارهای تاکتیکی و هماهنگی ها را تا شروع لیگ انجام داده تا بتوانند حضوری پرقدرت در لیگ داشته باشند اما تاخیر در شروع لیگ همه برنامه های تیم ها را زیر سئوال می برد و آنها مجبور هستند دوباره بدنسازی کنند و دنبال بازی تدارکاتی باشند تا بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند.یکی از مشکلات بزرگ فوتبال ما عدم برنامه ریزی صحیح است. قرار بود ۵ مردادماه لیگ آغاز شود اما به دلیل اتفاقاتی که برای ورزشگاه ها رخ داد بازیها دوباره به تعویق افتاده و معلوم نیست شروع لیگ نوزدهم در چه تاریخی خواهد بود؟

* این تغییر زمان لیگ به استقلال هم ضربه خواهد زد؟

یکی از تیم هایی که به موقع کارش را آغاز کرد استقلال بود. آنها اردوی پیش فصل خوبی برگزار کردند، تمرینات منظمی را در تهران انجام داده و چند بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار دادند تا بتوانند با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذارند اما این وقفه های طولانی نه تنها شرایط استقلال بلکه سایر تیم های لیگ برتری را مختل کرده و همه سرمربیان لیگ برتری به حق از این موضوع گله مندند.

* نبود بازیکن بزرگ در تیم استقلال را قبول دارید؟

تفکرات مدیریت مربیان متفاوت است. به شخصه باید بگویم هر تیمی احتیاج به یک بازیکن بزرگ دارد که بتواند تیم را هدایت کرده، بازیکنان جوان گوش به فرمان او باشند. زیرا اگر چنین کسی در زمین نباشد غرور جوانی باعث خواهد شد تا بازیکنان جوان آرامش خود را حفظ نکرده و دست به کارهایی بزنند که تیم متضرر می شود. البته استراتژی استراماچونی، جوانگرایی است اما باید یک یا دو بازیکن باتجربه و بزرگ هم باشند تا بتوانند در شرایط حساس تیم را از بحران خارج کنند.

* دلیل این فرار بازیکنان بزرگ در چیست؟

برخی در استقلال به دنبال منافع شان هستند و منافع شخصی خود را به موفقیت استقلال ترجیح می دهند و همین مسئله باعث شده که در حال حاضر شاهد بازیکنان بزرگ در استقلال نباشیم که این می تواند در آینده به استقلال در کوران مسابقات لیگ حذفی و لیگ قهرمانان ضربه بزند. پس بنابراین باید تا لیگ شروع نشده یک یا دو بازیکن بزرگ به استقلال بپیوندند تا جوانها از تجربیات آنان استفاده کنند.

* آیا هواداران استقلال حق دارند توقع قهرمانی داشته باشند؟

هواداران بی توقع به ورزشگاه می آیند. همیشه تیم‌شان را تشویق کرده‌اند و حق دارند که از استقلال قهرمانی بخواهند. شش سال است که آبی‌پوشان نتوانسته‌اند در لیگ به قهرمانی دست پیدا کنند حالا استراماچونی و یارانش باید این کار را انجام داد و با حمایت هواداران، جام را بالای سر ببرند. زمانی استقلال می تواند موفق باشد که همه یکدل باشند و بدون هیچ حاشیه ای هدف همه، موفقیت و قهرمانی استقلال باشد.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار